This Is My Life

Alla inlägg under februari 2010

Av Kim - 8 februari 2010 17:51

Igår va jag hemma hos Susanne och mös. Fotograferade hennes katter, och det va så kul att ta fram kameran igen och fixa. Fick verkligen en inspiration tillbaka... i like it :)


Fina isak =) han ville poosa mest...


trivs bra i tvättkorgen


<3

  


Siri ville inte alls vara med.. ha ha

  


<3

  


så fina dom är

  

Han va väldigt spess på susanne när hon gjorde pannkakor :)

  


Klockrent foto

  


sen när vi firade mami så tog vi lite familjefoto på oss närvarande. johan, jag, mamma, pappa, lillebror och hans andra hälft daniella <3

  


framför baren där det drack friskt :)

  


familjen hanéll/stolpe i ett nötskal :) älskar min familj. saknar dom konstant

  


jag bjuder på denna. tömde flak öl, dansade järnet till jukeboxen, sen vidare ner till pizzan. då blir det såhär :)

  







     

Av Kim - 4 februari 2010 17:57

åh. vi har hittat vårt nya boende. we hope. radhus. så underbart. det var så fint. och nu har vi lagt bud. hoppas att det inte springer upp i för mkt bara =)


nu tittar jag på Bones. fick låna boxen av mamma. så bra... och han är så snygg =)


ikväll möter FBK - DIF. en vinst där ja =)

Av Kim - 2 februari 2010 11:02

idag är jag ledig. ledig ledig ledig ledig. efter sex dagar irad och sista dagen igår som ett tolvtimmarspass, så är det skönt :) fast upp tidigt imorse och tvättade. johan är me ledig idag =) MYS. ska kolla på radhuset idag som johan redan va och kollade på i söndags när jag jobbade. verkar bra detta :D


änsålänge så snöar det inte idag iaf. men det  hotas med att det ska komma. och jag orkar inte... blaha...


tis-fre är det jobb och på lördag ska vi på leos namngivning...


vi tog jättansfina familje bilder när vi firade mamma. ska fixa in dom och lägga upp :)


längtar till vecka 27 <3 :)



Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards