This Is My Life

Alla inlägg den 6 augusti 2010

Av Kim - 6 augusti 2010 16:31

Min Planlista i Random ordning...

1. Sluta röka

2. Sluta kröka så mycket och så ofta

3. Följa mitt hjärta

4. Flytta ner till Malmö

5. Ta tag i fotograferandet igen

6. Skaffa egen studio

7. Bli rik - har jag verkligen blivit, på kärlek <3

8. Förbli lycklig

9. Hoppa fallskärm

10. Bilda familj med Johan <3 - wheeno och goggi har tillkommit och beräknat för miraklet i magen är den 27 november <3

 

Var ju som sagt längesen jag va duktig på att uppdatera min blogg. Så jag va ju även tvungen till att uppdatera min planlista :)


 

 

Älskar MIN Johan :) <3

 

 

 

 

  

Av Kim - 6 augusti 2010 12:18

Igår va en helvetes dag. Allt va bara skit. Men när Goggi kommer till en och myser med lillebror och burrar in sitt huvud ju mer Triton sparkar så kan man inte va ledsen längre... sötaste underbaraste goggi


  


Sen när älsklingen kom hem så invigde vi badkaret med badsalt och varm skönt vatten. satt och mös och pratade i en timme. sen va vi skrynkliga :) våra älsklingar satt och tittade på väldigt intresserade av skummet :)


Idag känns det lite bättre. X-tra pass imorrn och ska jobba över ikväll. Känns bra.


På söndag är det me jobb och sen firande av svägerska som fyller 35 år.

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards