This Is My Life

Alla inlägg den 27 september 2010

Av Kim - 27 september 2010 21:10

är orolig för mina små älsklingar <3 dom har börjat kräka, vilket dom aldrig gör annars. och där är inga hårbollar så det är ju inte det. mattes älsklingar. har gett dom mormors gottisblötmat ist för torrfoder nu ikväll, får se om det hjälper... gojje åt torrfoder innan och direkt efter så kräkte hon upp det hos mig i soffan. å sen gick hon iväg precis som om hon skämdes. jag fick gå och hämta henne och kela med henne så hon skulle förstå... men nu tvättar dom sig efter blötmaten så får vi se om dom får behålla det. wheenä kräkte inatt och gojje två gånger idag... mina bebisar <3


  

Av Kim - 27 september 2010 14:50

nu är jag bara så trött på det. idag är det fan ingen bra dag. idag är en deppdag. tråkdag. ontsomfandag. åh. 8 veckor kvar... har så ont... vill ha besök av mina vänner. hade varit så mysigt med en helg full me besök av patsy <3 en helg med piffi<3 en helg med bror och daniella <3. mina nära. mina favoriter.


ultraljud på måndag :) Då ska mamma me <3 å få se sin dotterson för första gången :)


min familj va ju samlad när vi firade mig. högljutt som vanligt :) så det ska va när hanéll samlas :) var så enormt mysigt... fick pressykort på IKEA :) så nu har vi köpt spjälsäng till ludde å fixat upp, byrå i hallen - APSNYGG - och sen har jag pysslat lite mer här hemma. så mys :)


familjen hanéll-stolpe <3

  

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards