This Is My Life

Direktlänk till inlägg 8 december 2011

oändlig kärlek

Av Kim - 8 december 2011 21:13

konstant trött. jag hade kunnat sova bort mitt liv nu känns det som. går som i en dimma. jag mår inte bra. varken psykiskt eller fysiskt just nu. saknar att ha en vän nära mig. saknar min mamma. åh vad jag saknar min mamma. bara att få släppa spärren och få gråta ut mot hennes axel. just nu är det bara så jobbigt. jag mår allt annat än bra. är glad att jag har Ludvig som lyser upp det. svårt att va ledsen i hans närhet. han är så underbar. denna lilla människan. idag fick han sin första asfaltkyss. lille prinsen. skrapade upp näsan och en bula i pannan. men han grät bara i typ 30 sekunder och sen va det bra igen. mammas lille prins <3 Johan har varit ledig idag. skönt. och han är ledig imorrn och lördag me. så jag får chansen att kunna vila. fick ny läkartid. provsvaren va färdiga. vet ju redan ultraljudssvaren. allt är en förvirring just nu. det är jobbigt att ha denna smärtan samtidigt som man ska kunna ta hand om Ludvig till 100%. tur att han är en sån nöjd liten sötfis så han inte behöver ut och röja eller träffa andra hela tiden. utan kan leka själv så fint. och det är så underbart nu när han har lärt sig pussas. säger jag att jag vill ha en puss så kommer han fram till mig med öppen mun och pussas. så underbar varelse. som jag älskar min son <3


    

 
 
Ingen bild

Patsy

8 december 2011 22:00

<3 Mamma är alltid bra att ha! Å hur gammal man än är så är mammas famn den bästa man kan krypa upp i å gråta som bara den!
Hoppas du mår bättre snart!!

Pussen <3

 
Ingen bild

mamma

19 december 2011 21:19

Finns alltid för dig hjärtat!
Älskar dig! Puss

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kim - 9 juni 2013 19:35

Även om bröllopet kanske egentligen är rätt långt borta just nu så känns det ändå väldigt nära. Av ngn anledning så känner jag mig stressad. ha ha. Men bara för att jag är en sådan planerare tror jag. De tär mkt som måste ordnas och jag vill få ordni...

Av Kim - 19 maj 2013 13:02


Alltså jag veeeet. Det är sjuuukt (gud vad fjortis det lät) längesedan jag va här inne. Vet inte ens om någon bryr sig egentligen. Och jag har nog faktiskt inget att skylla på mer än att det har varit väldigt mycket. Ellioth har varit väldigt väldigt...

Av Kim - 20 november 2012 19:35


japp... detta är min son det... min smarta son... och bortse nu från röran. höll på att storstäda den dagen :)   ...

Av Kim - 12 november 2012 18:58

Usch hujedamej. Igår började det. Till slut låg hela familjen i magsjuka. Till å med lille Ellioth. Annars är d ju rätt ovanligt att så små får det. Men å andra sidan. Det är ovanligt att barn under 2 år får halsfluss. Ludvig fick det 2 ggr på 2 måna...

Av Kim - 7 november 2012 20:54

Jag förstår inte hur han orkar? Ludvig alltså. Han tar musten ur mig. Han har så jävla mkt energi samtidigt som han är så jävla trött. Han har ju slutat vila lunch här hemma helt. Har han inte gjort på över 1 månad. Inte för att inte vi vill. Nej då....

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards