This Is My Life

Alla inlägg den 1 juli 2011

Av Kim - 1 juli 2011 20:12

idag va det Johans första semesterdag :) tänk att han ska va hemma i 7 veckor... LYCKA!!!!


idag stack vi först till Triangeln för att köpa nya converse till mig, kläder till Ludvig och byta min berlock till armbandet jag fick på morsdag för det hade gått sönder. dom skorna jag ville ha fanns inte :( så jakten går vidare. men Ludvig fick massa t-shirts. bla en med the ramones på framsidan och på baksidan står det hey ho lets go. morfar blir stolt :) och jag fick faktiskt byta berlocken me. egentligen skulle jag inte få det men eftersom jag inte haft det så länge så gjorde hon ett undantag, sa hon. men ja ja...


sen körde vi till babyproffsen och köpte en ny bilstol till Ludvig. han har ju snart växt ur sin andra så vi köpte en redan nu så han kan sitta bättre. och han sitter som en kejsare. så glad och nöjd han är nu. blev en akta graco cosmic comfort S. dyr men klart värd pengarna. och så har den en liten ratt så man kan styra om man vill ha lite liggande läge när han somnat tex. och nu när han fortfarande va så liten i storlek (han är ju inte så stor vår grabb :)) så skulle vi ha lite liggandes sa hon. och dom hjälpte även till att montera fast den. bra service anser vi. vi har köpt alla våra grejor där.


se så glad han är i sin nya stol :D

 

och han är så duktig när det gäller pottan. idag har han kissat nästan alla gånger jag satt honom där, bara 1 gång han inte gjorde det. och så har han bajsat där också. vår älskling. så duktig!!


nu har vi avnjutit lite midsommarmat, älsklingen står och diskar <3 jag dricker ett glas vin och sen ska vi kolla på en film tillsammans.

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards