This Is My Life

Alla inlägg den 14 juni 2012

Av Kim - 14 juni 2012 21:30

Gick inte som vi ville i förra tävlingen så nu gör vi ett nytt försök när det har kommit upp en ny tävling :)


Rösta gärna på vår lille Ludvig :)


http://www.viforaldrar.se/omslagstavling/omslagschansen/omslagstavling-viforaldrar/517

 


Av Kim - 14 juni 2012 20:49

I lördags så var vi hos mamma och pappa i husvagnen i Mellbystrand. Ludvig var i sitt esse och hade megakul hela dagen. Va ute konstant och hann bara med en middagsvila på 1 timme. Så skoj han hade :) kan ju berätta att han var heeeelt slutkörd och däckade direkt när vi kom hem efter att han hade fått sin lälling. :)


Efter vilan så stack jag, Ludvig och mormor ner till havet. Ludvig vallade oss rejält, sprang nästan hela vägen =)

       


Mormor fick me motionera lite :)

   


Sen efter det besöket så var det dags för att laga lite mat så då blev det -mot Ludvigs vilja- lek inne i förtältet :)

 


Och efter maten så stack jag, Johan och Ludvig ner till vattnet igen :)

 


Försök till familjebild :)

         


Va en väldigt mysig och trevlig dag :)

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards