This Is My Life

Alla inlägg den 2 augusti 2012

Av Kim - 2 augusti 2012 10:00

Det har ju verkligen varit riktigt apvarmt några dagar i förra veckan. Det är hemskt när det är sån värme, speciellt när man har småbarn. Man kan ju inte göra ngt. Visserligen tog vi ju den absolut varmaste dagen och stack till ystad djurpark. men Ludvig klarade det galant och han är superduktig på att dricka så vi led nog värre än vad han gjorde. dock så är det inget ställe jag vill eller kan rekommendera er att åka till. så besviken jag blev!!! först hade jag ju tänkt fira min 30 års dag där, tur som fan att vi stack dit innan för annars hade jag blivit ännu mer besviken. men Ludvig hade nog kul fast han var trött och varm...


       


och ena dagen så körde vi ut till Johans föräldrar med vår lilla pool så Ludvig kunde få bada. och som han älskade det.. han badade i nästan 1 timme :) dock kunde ju inte jag få se hur lycklig han var mer än typ dessa foton eftersom vårt lilla matvrak Ellioth ville äta just då =) så tur att farfar Nisse filmade :)


   


lille varma Ellioth myser gott efter ett gott mål mat <3

   


förlossningsberättelsen kommer snart :)

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards