This Is My Life

Alla inlägg den 9 september 2012

Av Kim - 9 september 2012 21:20

Just d ja. Lite mobilbilder me från idag :)

Av Kim - 9 september 2012 20:55

Såja. Då kom denna dagen också då alltså. Den dag jag blev 30. shit i baljan. jag är numera 30 år alltså... the BIG 30... ja herregud.... och en av mina drömmar och önskan här i livet var att va 2-barns mamma innan jag fyllde 30.. och det är jag. det lyckades jag me :) sen har jag aldrig varit en sån som velat gifta mig. förrän jag träffade Johan :) så den drömmen uppfylls också snart... :)


och vad har då denna dagen bjudit på då? vaknade av barnen 07.38 imorse, bästa ungar som sover så bra :) fick fin fina presenter. en berlock till mitt armband, bokstaven E för Ellioth :) och Färjestad mössa, halsduk, vattenflaska och snuslock. fina pojkar och katter jag har som köper så fina presenter =) sen blev det en liten bilresa till österlen :) så fint väder och himla mysigt... köpte med oss mat hem. idag har jag ju sagt att jag ska äta vad jag vill (har ju faktiskt 'bara' 7 kg kvar, yeaj duktiga jag) så blev donken på vägen hem och där provade jag el mcwrappo eller vad den nu hette. innehöll ju ändå 'bara' 400 kcal så lite koll hade jag ändå. men himla god va den iaf =) och Ludvig åt sin cheesehamburgare med ett leende på läpparna :) Sen fick vi besök av Ditte, Arne och Ellen som hade med sig pressy. Underbara vänner som känner mig :) fick 30 salta ess och ett presentkort på Stadium!!! så snällt...


skulle ju firat mig igår med min och johans familj, men Ludvig har dragit hem dom första förskolebacillerna så vi har legat nästan hela veckan så vi fick ställa in kalaset. ska fira vid ett senare tillfälle istället...


nu sover båda mina pojkar och jag ska snart ner och hänga tvätten.


tack för en helt underbar dag och för alla fina gratulationer jag har fått


älskar er så mycket


här kommer en bildbomb!!!!!!!

                             

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards