This Is My Life

Alla inlägg den 7 april 2008

Av Kim - 7 april 2008 19:12

Va inne i en foto affär idag och talade med en foto expert om vilken kamera som passar mig och som jag ska ha... Och jag tror jag har bestämt.. lutar nog åt Nikon d40x... För det var inte stor jämförelse mellan Canon och Nikon... Jag lutade mest och Canon pga att jag visste va det var för märke. Men han sa att jag inte ska bli lurad av att den är dyrare och märket för den är inte bättre för det... Fanns nga små skillnader bara mellan dom. Men tror nog mer det blir Nikon. ska jämföra lite till...


idag har jag varit hos viktväktarna.. Och nu har jag gått ner så mycket att jag är under 60 kg strecket :) Blev så glad. så nu får jag bara äta 17 points om dagarna och snart har jag nått mitt andra delmål me... =) hade inte gått ner så mycket nu dessa tre veckor som jag inte varit där.. har ju varit påsk sen har det blivit lite mycket alkohol. Men jag går ner iaf och inte upp. Och det är huvudsaken och det är jag väldigt glad över också... =) snart -10 kg.. =)


Nu dricker jag mitt vanilj/ananas te och andy springer och städar. Jag lagade ju faktiskt mat och fixade efter fika =)


xoxo

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards