This Is My Life

Alla inlägg den 30 april 2008

Av Kim - 30 april 2008 11:47

jag är så uttråkad. och så mår jag dåligt... inte så psykiskt sätt utan illamående, huvudet är tungt. andy har nog smittat mig...


jättetråkigt just nu för våra program på jobbet vill inte fungera idag, kan ju inte göra ngt heller... suck


ikväll blir det lugn hemmakväll för mig, är verkligen inte alls sugen på att gå ut idag. Valborg är som alla andra högtider, en ursäkt för fjortisar att festa och fylla till det. jag sitter hellre hemma med ett gott glas vin och god mat, men min sambo delar tyvärr inte min mening så han drar väl ut. jag ska se one tree hill :) laga kyckling, ris, currysås och en sallad. sen ska jag nog dricka ngn corona med lime.. =) så jag får en lugn mys kim kväll. eller ja så lugn man kan få med tanke på att grannarna nog festar till det...


snart lunch, jobbar ju dagtid idag...


skåne i helgen... hoppas jag blir bättre bara... är så dålig i bugen me... usch


xoxo

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards