This Is My Life

Direktlänk till inlägg 18 augusti 2010

familjen <3

Av Kim - 18 augusti 2010 21:11

varför kan inte vuxna människor bete sig som vuxna? och vad har jag gjort som förtjänar detta? jag har en bebis i magen som tar all min energi och det bör vara det enda jag ger energi till också, men nu så går min energi till så mkt annat. så fort jag kommer dit så blir man skakis, kallsvettig och får hjärtklappning. varför behandlar ni människor så otroligt orättvist och varför vågar ni inte stå för det? hur kan ni göra så utan att få dåligt samvete? jag ger allt och sen räcker det. sen är det bara min familj. jag är så lycklig att jag har en sån vän i Susanne som jag har. för utan henne hade jag legat ner. hur kan ni? mår ni bättre av det? uppenbarligen... jag kommer inte sörja ett dugg.


nu till ngt roligare :) Jag har målat färdigt i vår sons rum, och by the way. det känns verkligen helt sjukt att säga "vår son". tänk att vi verkligen ska bli föräldrar :) Så underbart och konstigt =) sen ska vi bara tömma rummet me på alla lådor som står där :) ha ha, sen kommer sängen som ska köpas. gud vad jag längtar till vi har köpt sängen så man kan få ordning där inne =) och på önskelistan så står det en sån sittsäck med barbapapa på också. men det får vänta :) sen pratade jag precis med svärmor och så ska vi kolla hur den lilla sängen med sänghimmel ser ut som både andy, johan och sen isac har legat i sina första månader, för då ska vi ha den inne hos oss den första månaden innan han börjar ligga i sin egen säng.. så mysigt. gud vad jag längtar :)


snart fyller jag år me :) och så ska vi fira mig den 11 september. hela min familj kommer hit och jag längtar så mycket. var längesen vi alla var samlade. just det, måste påminna dom om att vi ska ta familjefoto som vi ska rama in till vår bebis rum och likadant med johans sida också... så mys. har skickat efter förstoringar som jag ska fixa till me och göra ett kollage av foton... åh vill få ordning där inne nu!! :)


snart kommer älsklingen hem med McDonalds :) sen ska jag lägga mig. upp och jobba 07 imorrn och älskligen har tagit extrapass. måste få mkt pengar nu när jag inte har ngt jobb längre typ...


älskar min familj - alla som tillhör den <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kim - 9 juni 2013 19:35

Även om bröllopet kanske egentligen är rätt långt borta just nu så känns det ändå väldigt nära. Av ngn anledning så känner jag mig stressad. ha ha. Men bara för att jag är en sådan planerare tror jag. De tär mkt som måste ordnas och jag vill få ordni...

Av Kim - 19 maj 2013 13:02


Alltså jag veeeet. Det är sjuuukt (gud vad fjortis det lät) längesedan jag va här inne. Vet inte ens om någon bryr sig egentligen. Och jag har nog faktiskt inget att skylla på mer än att det har varit väldigt mycket. Ellioth har varit väldigt väldigt...

Av Kim - 20 november 2012 19:35


japp... detta är min son det... min smarta son... och bortse nu från röran. höll på att storstäda den dagen :)   ...

Av Kim - 12 november 2012 18:58

Usch hujedamej. Igår började det. Till slut låg hela familjen i magsjuka. Till å med lille Ellioth. Annars är d ju rätt ovanligt att så små får det. Men å andra sidan. Det är ovanligt att barn under 2 år får halsfluss. Ludvig fick det 2 ggr på 2 måna...

Av Kim - 7 november 2012 20:54

Jag förstår inte hur han orkar? Ludvig alltså. Han tar musten ur mig. Han har så jävla mkt energi samtidigt som han är så jävla trött. Han har ju slutat vila lunch här hemma helt. Har han inte gjort på över 1 månad. Inte för att inte vi vill. Nej då....

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards