This Is My Life

Alla inlägg den 14 december 2010

Av Kim - 14 december 2010 15:56

katterna älskar dom :) ligger där å päser helaste tiden. så du ser pappa, det är bra med fönsterkarma. gojje släcker å tänder till å med ljusstakarna själv :)


igår va vi på BVC med Ludvig. han har växt 3½ cm på dessa 20 dagar. bra jobbat :) å sen efter det så tog vi en runda på stan. åkte citytunneln me =) ludvig mös i sin vagn helaste tiden...

    


och idag tog vi hans första bad då hans navel äntligen har ramlat av. han sa inte ett ljud <3 han är så duktig. enda gången han gav ifrån sig ljud var nog av missnöje när jag tog  upp honom ur badet... den lilla väderkvarnen :)

      


åh, kan fortfarande inte fatta att vi har en sån underbart söt son <3 att vi har gjort honom. tänk att man lyckades med ngt bra i sitt liv iaf... <3 trodde att jag hade känt toppen av kärlek till johan, men kärleken till Ludvig är obeskrivligt stor.... saknar honom så fort han inte är hos mig... älskar att ha honom mot bröstet. å när han gäspar. hur söt är han inte då? å när han nyser. å gud. måste in och titta på honom nu :)


vår finaste tomte <3

  

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards