This Is My Life

Alla inlägg den 15 december 2010

Av Kim - 15 december 2010 19:58

idag började Johan jobba :( har våndats inför denna dagen. har haft honom hemma hos mig i tre veckor och nu skulle jag helt plötsligt vara ensam med Ludvig. Men okej, inte heeelt ensam, Susanne och Vilma kom ju hit :) åh, hon har blivit så stor. shit. söta kickan :) men sen stack dom vid fem tiden och så har jag varit ensam från dess. vår väderkvarn har ätit och somnat igen så nu sitter jag ensam i soffan... hade behövt vila men vill unna mig lite tid vid tv.n.  har fått i mig lite mat iaf. alltid ngt =) skulle tippa på (och hoppas) att Ludvig sover fram tills johan kommer hem. blir rätt lagom =) men han vaknar nog innan dess. tror han är i en tillväxtperiod nämligen. sover inte lika länge om gångerna, men det är inte besvärligt. nej då. han skriker typ aldrig. så underbar han är :) så snäll. och han vaknar fortfarande bara en gång om nätterna :) så jag får iaf sömn om nätterna iom att jag går och lägger mig när han somnar för natten mellan 22-24.


idag blir vår lilla prins tre veckor. det är helt sjukt vad tiden har gått fort. för tre veckor sen så låg jag på BB-eftervård med en liten liten skit i sängen hos mig. känns som om det var igår liksom...


far och son på BB-eftervård <3

  

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards