This Is My Life

Direktlänk till inlägg 27 augusti 2011

bad monkey!!

Av Kim - 27 augusti 2011 22:46

när ens sambo har semester så är det inte bara kroppen som blir lidande (dvs mer mat än vanligt, och mindre motion än vanligt) utan även alla andra vardags sysslor såsom bloggningen. shit i baljan vad dålig jag har varit. och om jag har några läsare kvar så ber jag så hemskt mycket om ursäkt. förhoppningsvis så kommer jag bli bättre på detta...


denna sommaren har varit fantastisk när Johan har varit ledig så mycket som han har varit. att han också har kunnat följa Ludvigs utveckling varje dag, och utvecklats, det har han sannerligen gjort. Pågasnöret går ju nu som om han inte gjort ngt annat. ja dock inte helt själv ännu, men om han inte helt plötsligt bara struntar i det så gör han det snart. vår duktiga älskling. och igår så lärde han sig klappa, så nu klappar han oftast själv när han går på pottis :D sötast i världen.. han är 9 månader nu, han är lika många månader som jag bar honom i min mage. vårt hjärta.


hade kunnat skriva hur mycket som helst. men börjar med en bildbomb sen lovar jag att jag kommer skriva bättre :D


vi var på tosselilla en runda me. där åkte Ludvig och Johan karusell <3

 

här vilar vi lite :)  

blir trött av att vara på utflykt  

min fina älskling <3  

jag tog mig an cyklarna!!!

 

gick sådär...

 

men jag posar vant ändå :)

 

Johan lyckades också, kan vi säga :)


Ludvig på promenad innan lunchdags <3   

Fina killen... 


Väntar på sin gröt   

<3 


Sötaste ungen någonsin <3   

En enormt härlig bild på mina två killar...   

Älskar er så <3 


Ludvig the Guru. kolla in hur han har föderna :)    

Ludvig och Johan plaskade även i vattnet en liten stund :)   

Sen har vi varit hemma me såklart. Vår vackra unge <3   

Vad vore jag utan dig?  


Vilar på klubban efter en hård match med farsan :D 


Fina Wheenä myser <3     


Det dök upp 2 regnbågar utanför vårt fönster, ser ni båda? :) 


Ludvig älskar sitt bollhav, han tycker bäst om att kasta ut, och då menar jag verkligen kasta me... 


Men ibland så hamnar han i den här positionen, men fortfarande planer på att fortsätta kasta ut bollarna :)


Jag och Johan skulle äta kräftor när Ludvig gått och lagt sig, han var himla intresserad av vad det var jag tinade i vasken. Vi gav honom en. 


Hmm, vad är nu detta dom har gett mig? Röd, hård och smakar skumt... 


Nä fy. Det här va inget gott alls. var är mina majskrokar? :)   

jag avgudar verkligen vår son. han är helt underbar. han är världens finaste och bästa. jag kan verkligen ta all skitsnack, all vändakappaneftervinden, all utfrysning och all ignorans eftersom jag har världens finaste lilla familj. inget annat spelar någon roll. när jag ser in i Ludvigs blåa ögon och han fyrar av sitt leende och skratt, ja då smälter jag och blir varm. han är värd allt, även om det innebär att bo kvar här. jag har männen och katterna i mitt liv och jag älskar dom så enormt mycket....

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kim - 9 juni 2013 19:35

Även om bröllopet kanske egentligen är rätt långt borta just nu så känns det ändå väldigt nära. Av ngn anledning så känner jag mig stressad. ha ha. Men bara för att jag är en sådan planerare tror jag. De tär mkt som måste ordnas och jag vill få ordni...

Av Kim - 19 maj 2013 13:02


Alltså jag veeeet. Det är sjuuukt (gud vad fjortis det lät) längesedan jag va här inne. Vet inte ens om någon bryr sig egentligen. Och jag har nog faktiskt inget att skylla på mer än att det har varit väldigt mycket. Ellioth har varit väldigt väldigt...

Av Kim - 20 november 2012 19:35


japp... detta är min son det... min smarta son... och bortse nu från röran. höll på att storstäda den dagen :)   ...

Av Kim - 12 november 2012 18:58

Usch hujedamej. Igår började det. Till slut låg hela familjen i magsjuka. Till å med lille Ellioth. Annars är d ju rätt ovanligt att så små får det. Men å andra sidan. Det är ovanligt att barn under 2 år får halsfluss. Ludvig fick det 2 ggr på 2 måna...

Av Kim - 7 november 2012 20:54

Jag förstår inte hur han orkar? Ludvig alltså. Han tar musten ur mig. Han har så jävla mkt energi samtidigt som han är så jävla trött. Han har ju slutat vila lunch här hemma helt. Har han inte gjort på över 1 månad. Inte för att inte vi vill. Nej då....

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards