This Is My Life

Alla inlägg den 14 september 2011

Av Kim - 14 september 2011 18:39

damn it. trodde inte du skulle upptäcka det pappa :) på tal om såna stjärnor, måste köpa såna till Ludvigs rum :)


Idag har Ludvig inte alls varit på humör. Kinkig, trött och uttråkad. Har inte kunnat vara ute på 2 dagar. Tur vi ska ge oss ut imorrn. Antingen så rör det sig i munnen på honom eller är han i ngn fas, för han är inte alls sig lik. Blev sängen tidigare idag me för honom för han vaknade 1 timme tidigare idag och sov bara 1 timme mitt på dagen. Inte konstigt han har varit kinkig, men han vägrade vila i eftermiddag. nåja, mitt lilla busfrö. åh det är så jobbigt att se hans frustration, han vill så gärna ta sig framåt, och han står å gungar i krypställning, men när han ramlar så blir han så arg och frustrerad. han vill bara upp å gå hela tiden. å som han springer och jagar katterna i gåstolen. ha ha, snacka om att dom får motion =) ja det är bara för dom att vänja sig, för sen när han väl fått kläm på det själv så har dom ingenstans att gömma sig.. ha ha :)


oh yes. Johan va å hämtade bilen imorse. ÄNTLIGEN!!!!!!!! sån lycka... så på lördag drar jag och Ludvig till Broby och stannar till måndag. Johan ska spela match å sen jobba så då drar vi. Ska hälsa på Sofie och se min systerdotter spela fotboll me :)


mina fina pojkar <3

 

och jag :)

 

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards