This Is My Life

Alla inlägg den 27 september 2011

Av Kim - 27 september 2011 19:16

Idag var det dags för 10-månaders kontrollen på BVC. Allt va bara bra men han tyckte inte om när dom skulle kolla hans öra, men det var inte svullet så vi får hoppas på att det går bättre nästa gång på sjukhuset. Det damp ner en ny tid idag på posten, 3.e gången gillt. Ludvig väger nu 8020 gram och är 72 cm lång :) vår prins... efter bvc så skulle vi ta en shoppingtur på svågertorp som planerat. och sen blev det en promenad hem. middag och vila för lite och sen när han vaknade så blev det ytterligare en långprommis för pakethämtning :D så idag har vi fått mycket frisk luft =)


imorgon skulle vi ju egentligen till K-town för att träffa Piffi. Men hon är sjuk och ska träffa läkaren imorrnbitti så vi hoppar det :( så istället kommer Louise och Theo hit =) min PT ju. fy fan va jag har armvärk efter att jag suttit med bollen. det tar direkt, märks att jag är svagare än svagast ;)


Idag möts Luleå-Färjestad. matchen har nästan precis börjat å det står 0-0. kämpa FBK kämpa!!!!


 

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards