This Is My Life

Alla inlägg den 19 mars 2007

Av Kim - 19 mars 2007 19:04

Säljes till högsbjudande!!!Unikt erbjudande . en kvinnlig gestalt med sexig röv som hämtar dina tofflor och tänder din Pipa.. en fin röv som denna kan du INTE kasta åt sidan!!Kompis pris enbart för dig... Ring idag så får du även med hennes tandborste på köpet Men din fjärrkontroll får du fan hålla reda på själv Hon finns i telefonkatalogen under P :)

Av Kim - 19 mars 2007 18:33

hahaha.. Lisa min lisa.. =) slutprovet i utbildningen som jag går :D haIdag hade fotona som vi kom till våra IDkort kommit ut, jag lovar, jag ser ut som om jag enbart har en fettvalk mellan axlarna.. Ha ha ha ha.. som sagt, jag gör mig INTE bra på bild =) hi hi... nåja, jag å Pia skrattade gott åt det ett tag... Idag sa det lite katching på kontot.. sålde ganska mycket merservice idag.. me like=) det snöade sjukt mycket i strömsnäs idag, men när man kommer hem så va det strålande solsken. skumt.. å å å å , har kört min Bang Bang till jobbet idag för första gången.. ååå, den går så fint :) älskar min bil.. MIN bil :) hi hi... Nej, om man ska laga lite mad, är svin hungrig. Andy är i garaget som vanligt... ska nog spela lite nintendo å bara päsa... du är omtyckt

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards