This Is My Life

Alla inlägg den 27 mars 2007

Av Kim - 27 mars 2007 13:54

määhää.. som säkert dom flesta vet så har inte Kim å Andy ngn dator hemma längre.. men gråt inte, vi får snart hem andys dator från 1900 frös ihjäl... =) fram tills vi köper en ny :)så nu sitter man jobbet å har lunch...det går enormt bra idag, fick en arg kund bara som inte riktigt tycker om mig, vilket jag inte kan förstå. Jag som är så söt å snäll å oskyldig? ;) Men som ni även kanske såg på kommentarerna så är ju min "boss" inne också å snokar... han ville nog mest bara påpeka sanningen så att jag inte bara skryter. Det går faktiskt rätt så bra för mig =) ha hahärligt sommarväder... önskar man va hemma nu i broby så man kunde ut å gå med mina underbara syskonbarn. å även få träffa mina vänner... saknar er ALLA...Andy tog ut Evon igår =) va ute en sväng med den, stannade till på Kärleken å åt en sallad. Sen hade andy hyrt en film vi skulle se. va en enormt mysig å underbar dag igår... tack =)nej nu får man tillbaka till telefonen =) där jag trivs. sitter hellre där än å har rast.. men det får man ju inte.. dumma henke :) neee, bara skojjaha det bradu är vackrast

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards