This Is My Life

Alla inlägg den 21 mars 2007

Av Kim - 21 mars 2007 20:16

Wei :) Idag va första dagen då vi absolut satt HELT ensamma på telefon. Å det va så jävla roligt och det gick riktigt riktigt bra för mig... är hel nöjd.. å glad =)Nu lagar jag mat.. är verkligen aptrött, men samtidigt hungrig och vi måste ha med oss mat till jobbet imorrn också juh... Andy är i garaget igen... pillar med bilarna och från fredag till söndag ska han ligga hela helgen på jobbet och lackera sin Saab så han hinner det innan han slutar jobba... stackare... å stackars mig, vad ska jag göra i helgen? Önskar jag hade mer pengar än vad jag får på fredag, för då hade man kunnat åka ner till Skåne lite.. men nej nej.. Får väl hitta på ngt här hemma istället... Nej nu ska jag göra päremos... Pia ses imorrn=) Cashen ska in... du är vackrast

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards