This Is My Life

Direktlänk till inlägg 18 april 2008

Dagens Goda Gärning

Av Kim - 18 april 2008 18:28

Jag hatar verkligen Meknomen reklamen... men älskar verklige verkligen OKQ8 reklamen. ha ha, "ta den till en märkesbilverkstad sa hon, ja, jag gjorde ju inte det" hi hi, får ett gott skratt varje gång.. hi hi


Har gjort dagens goda gärning idag. Va ju som sagt på Maxi innan. Och när jag handlar så det värsta jag vet, och det är specielt sura gamla kärringar som gör det, så är det att stå i kasskön, kanske bara ha tre-fyra saker att inhandla och tantan framför har en hel jävla vagn och tittar ner i min korg ett antal gånger, men erbjuder INTE mig att få gå före då jag har så få grejor... Jag hatar verkligen det. Så när jag storhandlar och det står ngn bakom mig med en lite korg så låter jag alltid dom få gå före mig, det brukar inte hända så ofta för när jag storhandlar så gör även alla andra det, hata slåss med vagnar. Men iaf, idag när jag stod där i kön och det va min tur så kom det en tjej bakom mig i kassan, hade fyra grejor i sin korg. När jag erbjöd henne att få gå före mig blev hon helt chockad och kunde inte sluta tacka typ. Jag förstår verkligen inte varför inte fler kan vara lite trevliga och ta hänsyns. Anyhow. jag gjorde det idag iaf =)


Och nu har jag precis fått stordammsuga hela jävla lägenheten då det finns ett utsen ton massvis med tiny skalbaggar som vaggar rundor på väggar och golv... HATAR när sommaren precis anländer och man har fönstrena öppna. Då kommer dom jävlarna in och lägger ägg. Dom är så groteskt äckliga... usch..


nu är andy i garaget och lastar och jag ska se avsnitt 8 av säsong 7 med Scrubs.. älskar Scrubs :)


xoxo

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kim - 9 juni 2013 19:35

Även om bröllopet kanske egentligen är rätt långt borta just nu så känns det ändå väldigt nära. Av ngn anledning så känner jag mig stressad. ha ha. Men bara för att jag är en sådan planerare tror jag. De tär mkt som måste ordnas och jag vill få ordni...

Av Kim - 19 maj 2013 13:02


Alltså jag veeeet. Det är sjuuukt (gud vad fjortis det lät) längesedan jag va här inne. Vet inte ens om någon bryr sig egentligen. Och jag har nog faktiskt inget att skylla på mer än att det har varit väldigt mycket. Ellioth har varit väldigt väldigt...

Av Kim - 20 november 2012 19:35


japp... detta är min son det... min smarta son... och bortse nu från röran. höll på att storstäda den dagen :)   ...

Av Kim - 12 november 2012 18:58

Usch hujedamej. Igår började det. Till slut låg hela familjen i magsjuka. Till å med lille Ellioth. Annars är d ju rätt ovanligt att så små får det. Men å andra sidan. Det är ovanligt att barn under 2 år får halsfluss. Ludvig fick det 2 ggr på 2 måna...

Av Kim - 7 november 2012 20:54

Jag förstår inte hur han orkar? Ludvig alltså. Han tar musten ur mig. Han har så jävla mkt energi samtidigt som han är så jävla trött. Han har ju slutat vila lunch här hemma helt. Har han inte gjort på över 1 månad. Inte för att inte vi vill. Nej då....

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards