This Is My Life

Alla inlägg den 5 december 2008

Av Kim - 5 december 2008 22:34

Kevin och Alice. Tja. Vill ju att båda ska vinna. Båda är grymma. Nu är det ju inte så att jag följer Idol. Absolut Inte. Men av dom avsnitten jag sett. Så har jag tyckt om dom. Och ärligt. Kevin har inte varit i Sverige ens i ett år och kan nästan bättre svenska än vår drottning? Grymt bra jobbat...



Av Kim - 5 december 2008 22:29

Jag vill ha Carolina Gynnings självbiografi... Jag vill faktiskt det...


Ska nog inhandla mig den...


Eller inte nog...


Jag ska...



Ego girl....

Av Kim - 5 december 2008 22:09

Ha ha :) jag veet Papi, men var enormt rastlös och jätte uttråkad för Andy låg och halvsnarkade i sängen. Men annars är jag lyrisk och superglad över mitt jobb :D


Och jag kom på att vi fick veta idag att vi ska ha uniformer. Skönt som fan att slippa tänka på vad man ska ha på sig. Kommer bli så supersnyggt :) längtar tills vi får börja komma igång :)


Jaha, Idol och nga clementiner senare sitter man här igen. Hatar att stora tv.n är sönder. Farmors gamla. Buhuäää.. Bara lilla lilla lilla lilla kvar i sovrummet... Men blir TV inköp och kanske soff inköp nu efter jul... äntligen =)


Rastlös till tusen... hoppade lite i sängen innan, men d var ingen hit för Andy... ha ha...




Av Kim - 5 december 2008 20:11


uttråkad till tusen...


top model på datorn. Tvn är ju som bekant sönder. it sucks

Av Kim - 5 december 2008 15:55

Hemkommen från jobbet. Idag skulle vi åka buss i Halmstad. Så jag guidade gänget runt i stan bland linjerna och busstorg. Trevligt. Och nu skulle dom ta tåget hem 16.00


Ska koka ägg och skala räkor :)



Av Kim - 5 december 2008 06:44

Så trött jag är. Fast egentligen är jag lite piggare idag än vad jag var igår... För igår var inte en lika jobbig infodag som i förrgår och det följer sig då att jag inte är så trött idag. Eller ngt sådant. Men har ändå inte vant mig vid tidiga mornar ännu. Sovmorgon imorgon =)


Jag måste köpa en ny jacka, en lång jacka. Min är ju midjekort och det är apkallt ute. Och jag kan fan inte hitta min andra långa dunjacka som jag köpte för ganska många år sen. Undrar var fan den är. Har säkert slängt den eller ngt. Nåja. Löning denna månad :D Nu måste jag lära mig själv att spara varje månad.....


Ha en bra dag.... :)


Räkmackor och vitlöksbröd ikväll. Mmm mm mm

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards