This Is My Life

Alla inlägg den 18 december 2008

Av Kim - 18 december 2008 21:17

Idag när jag åkte tåget upp till F-berg så satt det en kille snett mittemot mig och verkligen sov djupt. Det första jag tänkte på var "undrar om han missar sitt stopp om han fortsätter sova". När dom sa "Nästa hållplats Falkenberg" Så vaknade killen med ett ryck och såg sig helt förvirrat runtomkring. Tittade ut genom fönstret och tog sig själv för ögonen och suckade. Ha ha. Lätt att han missat sitt stopp... stackare :)


Idag satt jag och Marika själv i butiken. Jag som är ganska snabblärd och lättlärd av mig fick vara mer stöd åt Marika så hon kommer in i det mer. och det älskade jag att vara. För då känner jag mig mer säker på det jag gör. så det är bara bra =) Idag stängde vi också och imorgon ska vi öppna butiken :)


Idag fick vi mer julklappar på jobbet =)


Imorgon blir det kalkonmiddag hos Andys mormor. Så himla trevligt och roligt.


Idag köpte jag så jävla snygga örhängen på Lindex, ny foundation och en ny mascara. Och till min stora glädje så hade dom klubbdag idag :) 25% rabatt = 100 kronor rabatt på allt som allt :) me like...


Andy är ute med hans bror och nga kompisar. Så jag får la lägga mig ensam som vanligt. Börjar bli lite trött på det. Nåja. Daniel är ju bara hemma från Norge till den 2 januari så jag förstår väl andy att han vill umgås med honom också. Men ändå.....


Sov gott.

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards