This Is My Life

Alla inlägg den 12 december 2008

euw

Av Kim - 12 december 2008 20:03

jo det kunde det. till råga på allt så var vinet apäckligt....

Av Kim - 12 december 2008 19:57

inte nog med för att jag är ensam, uttråkad och ja ensam. så tänkte jag öppna en flaska vin. då fick jag bara med halva korken och resten är kvar i flaskan. mmm... ljummet vin med korksmulor i... ja ja.. d kan väl inte bli värre ändå?

Av Kim - 12 december 2008 19:16

kollar gamla bevvan avsnitt. äter hemmapoppade popcorn. dricker pepsimax. är helt ensam. andy är ju iväg. suck. öppna en flaska vin.



Av Kim - 12 december 2008 14:01

Precis hemkommen.


Klockan ringde 05.00 imorse. Var bara att traska upp. Klä på sig rejält med varma och mycket kläder. Möta Marika utanför konditoriet 05.50 Var på Österskans 06.00 Vi skulle dela ut glögg och pepparkakor till folk imorse. Stod ute och frös i tre timmar. För det hade kommit mycket snö inatt. WEI =) Men jag har ju inga vinterskor... Men det var trevligt iaf... sen åkte vi lite buss och sen talade vi med personal som jobbar i den butiken. Fick lite tips och lite lathundar. Lathundar är bra att ha...


Skulle ju till ljungbyhed ikväll. Pratade med Linda igår och då va hon ju duktigt förkyld. Pratade med henne innan idag. Hon hade fått gå hem från skolan och nu har hon feber och ont i öronen. BIG NO NO! Kim tänker inte bli sjuk nu när hon precis har börjat nytt jobb. så jag får stanna hemma ikväll. Så typiskt. Ville ju så gärna träffa Linda ju... Nåja. Blir popcorn och Idol. Andy ska på julfest med jobbet.


Nu ska jag läsa skvallertidningar och tina upp...

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards