This Is My Life

Alla inlägg den 6 november 2009

Av Kim - 6 november 2009 06:34

jag köpte klänningen igår OCH ett nytt diadem med en big bauta STOR rosett :) ringde till Johan med följande mening i baby röst:


-Johan, visst älskar du mig?

-Jao (tveksam röst) INTE om du har färgat håret blont, sen ett litet skratt.

-Men neee, det har jag inte, men visst älskar du mig i heeela vida världen?

-Klart att jag gör älskling, det vet du ju.

-Bra, då gör det inget om jag kommer hem med ytterligare en svart klänning och ett svart diadem med en rosett.?

-Skratt, nä, för du har absolut inga klänningar alls, och defintivt inte några svarta, så det är klart att det inte gör älskling.

-Bra, tack =)

ha ha


min nya klänning från BikBok :) Testade en röd, men dom hade inte den kvar i S, så jag tog en svart. Tänkte, röd använder man ju ändå inte så ofta.

  


Sen efter shopping turen så klippte jag mig och sen läkaren. Sen körde jag hem, lagade mat så älsklingen hade ngt att äta när han kom hem och till idag. Gjorde mammas pasta med tonfisksås, väldigt lyckad måste jag säga, och Johan påpekade idag att det var riktigt riktigt gott. Så det är bra =) Sen efter det så diskade jag, cyklade 1 mil på cykeln. Sen tokdäckade jag i sängen, hann se 10 min på hockeyn sen vaknade jag vid 21.00, gick och gjorde vid mig och sen däckade jag i sängen. Har ngt svagt minne av att Johan sa - "åh, det står 4-2 i hockeyn", när han kom hem. Sen vaknade jag när han gick och la sig att han försökte flytta på mig (ligger totalt tvärs över heeela sängen när jag sover ensam) och sen vaknade jag inatt 02.45 när klockan ringde. Så det var inte så kämpigt att köra idag, blev toktrött när jag kom till Båstad typ och sen krånglade vänsterbenet för mig också. Men annars är jag relativt pigg idag, det är ju freeeeedag. Och imorgon fyller min älskling 26 år :) <3


Idag ska jag luncha med Gisela efter jobb, sen ska jag köra hem och tokdäcka direkt. Så jag inte behöver sova ikväll när älsklingen är hemma efter jobb, utan så vi kan mysa :)


Ha en bra fredag och en bra helg alla alla...



Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards