This Is My Life

Alla inlägg den 8 november 2009

Av Kim - 8 november 2009 21:22

idag är det fars dag. och då ska man hylla sin pappa. tyvärr så bor jag ganska många mil ifrån min pappa och kan inte bara köra hem till dom för att kramas, så då är det tur att man har bloggen =) Min pappa är den bästa mannen som finns i mitt liv. Han har alltid ställt upp och aldrig svikit mig. Han har alltid funnits vid min sida i ur och skur. Det finns inte ngt jag inte kan prata med honom om. Har jag råkat ut för ngt så har han alltid funnits där, och är det ngt jag behöver prata om eller bekänna så lyssnar han. Min pappa är världens bästa och jag älskar honom djupt. Han är en av dom som ska tackas för att jag är den jag är idag.


Älskar dig pappi <3jag o papi  


Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards