This Is My Life

Alla inlägg den 5 november 2009

Av Kim - 5 november 2009 11:20

åh. jag har lite så småpanik. jag har hittat bästa KIM klänning ever. och jag vill verkligen verkligen verkligen verkligen ha den. 199 kr bara. jag menar, inte så farligt. MEN igår köpte jag mina stövlar 499 kr, ska klippa mig idag 200 kr, och till läkaren 130 kr. se där, vips mkt pengar borta. Men jag menar, visst får jag köpa klänningen iaf? För jag dricker ju inte alls ngt längre, innan när jag va singel så gick ALLA pengar åt utgång plus kläder. Nu är det ju bara kläder. så då är det väl okej? eller hur älskling? :)

Av Kim - 5 november 2009 09:29

paps: då får du genomgå ett nytt helvete nästa helg då? tråkigt ju. Men vi kommer ju så det hjälper kanske lite? =) Uppsala? hallao ja, klä på dig ordentligt då :) kallt och snö ju... behöver man vinterdäck på wilmer? det hade jag för mig att man inte behövde. men jag hade fel då tydligen =) vi kan höras på lördag ang söndag då =) hälsa Nisse och ha det så kul. Och gör nu inget som inte jag hade gjort ;)

 

 

ROCK ON!



Av Kim - 5 november 2009 06:19

tack alla för tipsen på hårfärgen. behåller det så som jag har det. svart/mörkbrunt med ljusa slingor i. tills jag färgar det helsvart igen nästa gång. blir bäst så för husfridens skull :)


Igår så blev det en tidig kväll och det var sååå skönt. Johan stack och fixade vinterdäcken då tog jag en powernap. Sen när han kom hem igen runt fyra så stack vi och beställde smörgåstårta till på lördag då älsklingen fyller år <3 och sen tog vi en omgång NHL. Sen vid kvart i åtta gick jag och la mig. Va så jävla skönt så det finns inte. sova 6 timmar. GÖTT! så jag är inte så död idag. tur att Johan fixade däcken igår, för det var sjukt mkt snö på hallandsåsen nu när jag körde till jobbet. men här regnar det bara. hemma snöade det lite. fixade mina vinterstövlar igår =) så nu slipper jag frysa om fossingarna =)


idag blir det snabblunch med Annelie, klippa mig, till läkaren, inom Nina en snabbis för lite kramkalas och sen hem. Sen när jag kommer hem så ska jag diska, fixa middag till älskepälske, cykla och sen lägga mig lika tidigt idag.


planer inför helgen: match på lördag, vet dock inte om älsklingen ska spela då han är sjuk, sen ska vi fira Johan hos hans föräldrar med hästar, tårta och lite gott att dricka :) på söndag kanske vi får besök. Hoppas. Hade varit så roligt. och på söndag är det pappas dag me ju =) på fars dag ska man inse hur lyckligt lottad man är att ha en pappa, och världens bästa dessutom me.


vad är era planer?



Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards