This Is My Life

Alla inlägg den 4 november 2010

Av Kim - 4 november 2010 14:02

Oj här var det längesen det uppdaterades, fick en liten spark i baken så får väl in och göra det. Har nog hänt en del :) Magen växer och knakar, var hos BM imorse och vår lilla son har nu fixerat sig. Och med förvärkarna som jag har börjat få så varnade hon att det kan komma när som.. ÄH NAAAAAJ! Mamma ligger nyopererad på sjukan så han får inte ge sig ut nu :) Mina värden va lite låga så ska ta hand om mig inför förlossningen sa hon...


Ja och Rallys gamla kattbett har visat sig igen, fick åka in förra veckan och har träffat handkirurgen två gånger. Man samlar ju på sig en massa vätska när man är preggy så har väl bettet förvärrat det. Ibland kan jag inte röra ngt och ibland funkar en del. Får hålla koll på det.


Så här såg det ut när Rally bitit mig för två år sen


Och sån här skena fick jag har nu

   


Ska alltid vara ngt med mig. Jag veet :)


Sen har vi fixat till en liten myshörna i Luddes rum :)

jag har sytt allting själv :) har även gjort en till MFF kudde och två avlånga kuddar med hjärtantyg. Pusselmattan är nu hel, har fått resten av syrran :) så den ligger ute mitt på golvet nu...


Sen igår så bakade vi. Jag, Frida och lilla Tyra...


Vi gjorde lussebullar :) deg på jäsning


Stora bullar i ugnen


fääädiga :)

 


Sen gjorde vi knäck me :)


Vi gjorde pepparkakor me, men har ej foton på dom...


Tyra höll koll på läget, eller ja, mest på sina våtservetter kanske :)

   


Så det var väl det, får ta och bättra mig på uppdateringarna :) Snart är det dags, shit, det var som Johan sa i förrgår: Älskling, denna månaden kan vi bli föräldrar. Helt sinnes :)


Åh gud vad jag längtar...


avslutar med två bilder. En på luddes skor som han ska ha på julen =) och en på en fin himmel med höghusen som man ser från vårt köksfönster...


   

                                      

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards