This Is My Life

Alla inlägg den 8 november 2010

Av Kim - 8 november 2010 12:50

Sara: ha ha, jo två å ett halvt år sen, men har kommit tillbaka nu med anledning av graviditeten. samlar på sig vätska då och eftersom han förstörde lite senor och sånt så blir det värre i den handleden...


idag är det måndag, fint väder, men ack så drygt. älsk jobbar och jag är fett ensam. eller ja har ju kisarna <3 men dom päser ngnstans just nu, dom har vatt och snusat ute på balkongen i ngn timme så dom är rätt så slöa...


igår fyllde ju älsk år :) min fina älskling. i lördags så firade vi det med hans släkt, tyvärr kunde ju inte mam och pap komma eftersom mamma är nyopererad. och igår så firades det med frukost på sängen (jag gick upp tidigt och bakade scones), mat och tårta. sen att MFF tog hem guldet gjorde ju inte saken sämre :)


imorrn ska jag in till stan och träffa frida :) sen blir det en lugn vecka. måste vila mycket nu. blir bara mer och mer nervös för varje dag som går. wha :)


fede jag fixar till tacosen vi ska bjuda på     


fina älsklingen <3

  

svåger och svärmor

 

wheenä ville me va med på ett hörn <3

busfröet Erica... 

sötisen Elias 

ha ha, elias är gubben i lådan :) 

busfrön :)    

Elias är granner i sin MFF mössa han fick av oss   

ha ha, ja Ludde. Detta är din farfar :)   

Sen igår så fyllde ju som sagt älsk år  <3

och han fick ju då frukost på sängen  

wheenä säger hej

sen kom susanne och vilma för att fira och kolla matchen, som MFF vann :)   

och det firades med tårta :)

-19 dagar kvar -     

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards