This Is My Life

Alla inlägg den 11 november 2010

Av Kim - 11 november 2010 17:31

ha ha ha ha... oj, ja dom där släktförhållandena känner inte jag heller riktigt till ännu... så feeeel det kan bli... farfar ska det vara ju :)


idag är älsk ledig så då har vi varit och handlat lite. köpt grangirlanger med ljus i som vi ska ha på balkongen :) och sen va vi på maxi, som vanligt....


jag önskar och vill att ludde ska ploppa ut snart, börjar bli ganska jobbigt faktiskt... även om det är mysigt när han säger hej på den ena eller andra sättet så är det tungt och drygt....


knäcken som jag och frida gjorde förra veckan är typ snart redan slut, så jag köpte med vispgrädde idag så jag kan göra en till omgång...


jag, pappa och johan är ju med i DD-mästaren, jag har satt DDn 1 jävla gång. så det går ju inte sådär bra för mig. ha ha... idag är första dagen johan har spelat så paps, du leder nu igen =) ett litet tag iaf...


ikväll drar karjala cup igång. tjeckien möter sverige...


just det, fyra vinterdäck till salu. körda 1 säsong. dubbfria. jävligt bra djup.


- 16 dagar kvar -

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards