This Is My Life

Direktlänk till inlägg 31 december 2010

Års resumé. Gott Nytt År

Av Kim - 31 december 2010 13:44

Idag är det sista dagen på 2010. För ett år sen så var det bara jag och Johan. Idag är vi fem i vår familj.


Januari

Hände väl nog inget speciellt tror jag :) har inget foto till det iaf så.


Februari

Ludvig blev till <3 exakt denna kväll faktiskt :)

  

hur johan kunde vilja älska med mig efter att jag sett ut så, det är ju en annan femma ;)


Mars

Tog ett gravtest som visade positivt :) och ingen vart gladare än oss. Även om han inte alls var planerad så hade vi inte en tanke på att inte behålla honom. Vi diskuterade inte ens det. Utan det var ren lycka direkt.

  


April

Från att bara ha varit två så blev vi helt plötsligt fyra :) dessa två sötnosar kom in i vår familj. först skulle vi bara passa dom i två månader för att piffi skulle flytta och inte kunde ha dom där hon skulle bo under tiden, men sen när hon skulle ta tillbaka dom så insåg hon att det var bäst att göra sig av med dom. Och det tillät INTE vi. så nu bor dom med oss :) Wheenä och Goggi :)

   


Maj

Pappa kom på besök  <3 och tog min första magbild :) bebisen i magen gick under namnet Otto :) ha ha. mamma va hela tiden bensäker på att det var en pojke. Och hon hade rätt som vanligt <3

     


Juni

Vi sålde Johans lägenhet på lönngatan :D och skrev kontrakt för vår nya som vi bor i nu :) vi förlovade oss :D och vi fick se Ludvig för första gången...

     


Juli

mamma och pappa kom hit och följde med på Hugo Åbergs där jag fick kramas med Per :) Vi flyttade in i vår nya lägenhet :) Jag kände Ludvig buffra för första gången <3

       


Augusti

Våra älsklingar blev 3 år :)

  


September

Jag blev 28. Weeehooooo. Och vi firade mig i vår egen lägenhet :) Hela familjen var samlad för första gången på evigheter <3

  


Oktober

Jag var på vårt andra ultraljud :) Och eftersom Johan inte kunde följa med så fick farmor göra det :)

  

  


November

Johan fyllde 27 <3

Vår älskade son kom till världen :) 101124 kl 03:19 efter 22 timmars tid. han vägde 3475 g och var 48 cm lång <3

      

               


December

Första julen som familj <3 Lilljulafton firades i Broby och julafton i Oxie. Nyårsafton idag och jag och johan är sjuka. Kunde varit bättre om man säger så...

 


 


Ha ett riktigt Gott Nytt År.               

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kim - 9 juni 2013 19:35

Även om bröllopet kanske egentligen är rätt långt borta just nu så känns det ändå väldigt nära. Av ngn anledning så känner jag mig stressad. ha ha. Men bara för att jag är en sådan planerare tror jag. De tär mkt som måste ordnas och jag vill få ordni...

Av Kim - 19 maj 2013 13:02


Alltså jag veeeet. Det är sjuuukt (gud vad fjortis det lät) längesedan jag va här inne. Vet inte ens om någon bryr sig egentligen. Och jag har nog faktiskt inget att skylla på mer än att det har varit väldigt mycket. Ellioth har varit väldigt väldigt...

Av Kim - 20 november 2012 19:35


japp... detta är min son det... min smarta son... och bortse nu från röran. höll på att storstäda den dagen :)   ...

Av Kim - 12 november 2012 18:58

Usch hujedamej. Igår började det. Till slut låg hela familjen i magsjuka. Till å med lille Ellioth. Annars är d ju rätt ovanligt att så små får det. Men å andra sidan. Det är ovanligt att barn under 2 år får halsfluss. Ludvig fick det 2 ggr på 2 måna...

Av Kim - 7 november 2012 20:54

Jag förstår inte hur han orkar? Ludvig alltså. Han tar musten ur mig. Han har så jävla mkt energi samtidigt som han är så jävla trött. Han har ju slutat vila lunch här hemma helt. Har han inte gjort på över 1 månad. Inte för att inte vi vill. Nej då....

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards