This Is My Life

Direktlänk till inlägg 6 september 2011

varför?

Av Kim - 6 september 2011 19:22

Jag vet inte vad  jag ska skriva, eller hur jag ska skriva det. skriver långa inlägg gång på gång men raderar dom hela tiden. det är så orättvist. det är inte rätt. jag tänker på dig hela tiden. jag har svårt att smälta det. det kan inte vara så. det är bara en overkligen dröm. eller hur. snälla säg att det bara är det. jag går runt och är ledsen hela tiden och får dåligt samvete över att jag är så ledsen för hur ledsen är inte du då.  jag känner mig egoistisk för att jag gråter över det. för ska inte vi som är runt dig vara starka så vi kan hjälpa? eller hjälper jag bäst genom att vara ärlig och som jag är. men jag är rädd. rädd för hur jag ska bete mig, rädd för vad jag ska säga. rädd för att säga fel saker. du har alltid varit stark. och jag hoppas att du försöker vara det även nu. för vi ska klara detta. vi bekämpar detta. jag kommer alltid vara där. du ringde mig först av en anledning. för att du litar på mig. och jag kommer aldrig svika dig. jag kommer finnas där 24 timmar om dygnet. som vi alltid har gjort för varandra. vi sparkar det i röven. vi klarar detta. vi måste. så det gör vi. vi bestämmer detta nu. det ska inte få ta över. <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kim - 9 juni 2013 19:35

Även om bröllopet kanske egentligen är rätt långt borta just nu så känns det ändå väldigt nära. Av ngn anledning så känner jag mig stressad. ha ha. Men bara för att jag är en sådan planerare tror jag. De tär mkt som måste ordnas och jag vill få ordni...

Av Kim - 19 maj 2013 13:02


Alltså jag veeeet. Det är sjuuukt (gud vad fjortis det lät) längesedan jag va här inne. Vet inte ens om någon bryr sig egentligen. Och jag har nog faktiskt inget att skylla på mer än att det har varit väldigt mycket. Ellioth har varit väldigt väldigt...

Av Kim - 20 november 2012 19:35


japp... detta är min son det... min smarta son... och bortse nu från röran. höll på att storstäda den dagen :)   ...

Av Kim - 12 november 2012 18:58

Usch hujedamej. Igår började det. Till slut låg hela familjen i magsjuka. Till å med lille Ellioth. Annars är d ju rätt ovanligt att så små får det. Men å andra sidan. Det är ovanligt att barn under 2 år får halsfluss. Ludvig fick det 2 ggr på 2 måna...

Av Kim - 7 november 2012 20:54

Jag förstår inte hur han orkar? Ludvig alltså. Han tar musten ur mig. Han har så jävla mkt energi samtidigt som han är så jävla trött. Han har ju slutat vila lunch här hemma helt. Har han inte gjort på över 1 månad. Inte för att inte vi vill. Nej då....

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards