This Is My Life

Direktlänk till inlägg 22 september 2011

2.36 promille

Av Kim - 22 september 2011 20:03

just nu spelar HV och Färjestad. 1-0 står det. fan. kämpa FBK kämpa.


läste precis på aftonbladet att filip och fredrik ska supa ner sig själva på 20 minuter i kvällens direktsända breaking news för att ge en kvinna chans till att få resning i hd. ja herregud säger jag bara. dom kan göra tv då. såg avsnittet när dom fick botox. ha ha. har dock även läst att dom har bottensiffror? ja anyhow. jag tittar ju inte på dom varje dag, men ikväll så bara måste jag.


Lillskiten har inte mått så bra idag, men å andra sidan har han inte varit sig själv den senaste veckan. gommen är väldigt vit så det rör sig enormt där inne. så förstår att han är lite gnällig mellanåt. men gud vad jag älskar när han är mammig. sitter man å leker med honom på golvet så säger han mamma å tittar på mig, mamma en gång till med darrande röst, och sen krålar sig upp till mig och bara myser in sig. å älskar det. sen fortsätter han leka på golvet. :) har övat på att gå idag me, ställer upp gåvagnen en bit ifrån sen släpper jag taget och låter honom gå själv, han tar några steg innan han stannar upp och blir ledsen å rädd. ibland går han hela vägen till gåvagnen och ibland inte. det är likadant när vi går runt i lägenheten, när jag håller honom i händerna. släpper jag ena handen så drar han bort den andra, blir stel som en pinne och blir ledsen. han måste bli lite modigare och lite mer stabilare så  blir det lätt som en plätt sen :)


imorrn ska vi till sjukhuset igen med Ludvig, fick egentligen en tid i oktober, men då jobbade Johan så jag ringde för att boka om, och dom hade fått ett återbud imorrnbitti så då tog vi den tiden :) efter det så ska vi handla lite och sen hem för att hålla fredag.


på lördag så ska vi på kalas hos andy för han å tvillingarna har fyllt år.


på söndag blir det mys


på måndag blir det vellingeblomman


på tisdag är det bvc


och på onsdag blir det K-Town för att träffa PIFFI PÄRSSON!!!!!!!!!


så ser dom kommande dagarna ut :)


nu står det 2-1 i hockeyn. snabba växlingar. kämpa FBK kämpa...


   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kim - 9 juni 2013 19:35

Även om bröllopet kanske egentligen är rätt långt borta just nu så känns det ändå väldigt nära. Av ngn anledning så känner jag mig stressad. ha ha. Men bara för att jag är en sådan planerare tror jag. De tär mkt som måste ordnas och jag vill få ordni...

Av Kim - 19 maj 2013 13:02


Alltså jag veeeet. Det är sjuuukt (gud vad fjortis det lät) längesedan jag va här inne. Vet inte ens om någon bryr sig egentligen. Och jag har nog faktiskt inget att skylla på mer än att det har varit väldigt mycket. Ellioth har varit väldigt väldigt...

Av Kim - 20 november 2012 19:35


japp... detta är min son det... min smarta son... och bortse nu från röran. höll på att storstäda den dagen :)   ...

Av Kim - 12 november 2012 18:58

Usch hujedamej. Igår började det. Till slut låg hela familjen i magsjuka. Till å med lille Ellioth. Annars är d ju rätt ovanligt att så små får det. Men å andra sidan. Det är ovanligt att barn under 2 år får halsfluss. Ludvig fick det 2 ggr på 2 måna...

Av Kim - 7 november 2012 20:54

Jag förstår inte hur han orkar? Ludvig alltså. Han tar musten ur mig. Han har så jävla mkt energi samtidigt som han är så jävla trött. Han har ju slutat vila lunch här hemma helt. Har han inte gjort på över 1 månad. Inte för att inte vi vill. Nej då....

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards