This Is My Life

Direktlänk till inlägg 25 september 2011

Vänskap...

Av Kim - 25 september 2011 20:35

skrev ett långt inlägg om vad vänskap egentligen står för, för på sistone så har jag blivit väldigt förvirrade i detta ämne. och det är väldigt jobbigt. ledsamt och jobbigt. men så kände jag att det kanske skulle ge fel effekt, så jag deletade. som dom gör med mig. som sagt. ensamt.


så jag är väldans glad att jag har världens härligaste å finaste barn och sambo :) som vi har busat idag, ja jävlar. Ludvig har spelat fotboll och bandy tills han skrattade så han inte fick luft. ha ha. och han har gått själv idag me, jättemycket. och sen gått jättemycket med gåvagnen.  eller ja, ungen springer faktiskt!! så jävla duktig han är! rädslan kommer ikapp ibland, vilket är helt förståeligt, men då är det bara att fortsätta så han märker att det inte är ngt farligt. sen har han ju sin självklara favorit. GÅSTOLEN! sätter man honom i den så är han verkligen i sitt esse. ja jävlar vad han springer och busar. vi leket tittut bakom hörnen och kurragömma. ha ha :)


   

idag har jag putsat framsidans fönster både invändigt, utvändigt och mellanvändigt :) och baksidan blev bara ut och invändigt. får ta mellan där me. sen har Johan tagit in all trall, sommarmöblemanget och grillen. Imorgon ska vi till Vellingeblomman för att köpa lite höstfina blommor :D ska ha det lika fint denna höst/vinter som förra. men nu har jag lite fler krukor att fylla så det kommer bli ännu finare.


Igår fyllde vår lilla huligan 10 månader. tänk er, 10 månader. som tiden springer iväg. snart blir han 1 år. vår stora prins. håller på att göra inbjudningskorten till hans kalas nu. hemmagjorda :D tuffa och snygga :) tihi. ska ju ha 2 kalas. ett för hans kompisar och ett för hans släkt. dock lär det kanske inte bli ngt för hans kompisar, med tanke på att alla jobbar :( men det återstår att se. firad ska han iaf bli :D


Imorrn börjar jag med en utrensning i kroppen. börjar få panik. trivs inte fast jag har vikten jag suktade efter. så jag måste rensa ut all slam så jag kan känna mig bra. så pulverdiet börjar imorrn i nga veckor (eller ja så länge jag orkar med tanke på att det tar på krafterna och jag får inte va för svag eller irriterad med tanke på lille Ludvig) så jag kan känna mig nöjd sen. så ska jag även köpa min boll imorrn så det sladdriga kan försvinna lite.


 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kim - 9 juni 2013 19:35

Även om bröllopet kanske egentligen är rätt långt borta just nu så känns det ändå väldigt nära. Av ngn anledning så känner jag mig stressad. ha ha. Men bara för att jag är en sådan planerare tror jag. De tär mkt som måste ordnas och jag vill få ordni...

Av Kim - 19 maj 2013 13:02


Alltså jag veeeet. Det är sjuuukt (gud vad fjortis det lät) längesedan jag va här inne. Vet inte ens om någon bryr sig egentligen. Och jag har nog faktiskt inget att skylla på mer än att det har varit väldigt mycket. Ellioth har varit väldigt väldigt...

Av Kim - 20 november 2012 19:35


japp... detta är min son det... min smarta son... och bortse nu från röran. höll på att storstäda den dagen :)   ...

Av Kim - 12 november 2012 18:58

Usch hujedamej. Igår började det. Till slut låg hela familjen i magsjuka. Till å med lille Ellioth. Annars är d ju rätt ovanligt att så små får det. Men å andra sidan. Det är ovanligt att barn under 2 år får halsfluss. Ludvig fick det 2 ggr på 2 måna...

Av Kim - 7 november 2012 20:54

Jag förstår inte hur han orkar? Ludvig alltså. Han tar musten ur mig. Han har så jävla mkt energi samtidigt som han är så jävla trött. Han har ju slutat vila lunch här hemma helt. Har han inte gjort på över 1 månad. Inte för att inte vi vill. Nej då....

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards