This Is My Life

Direktlänk till inlägg 28 september 2011

outforskade breddgrader

Av Kim - 28 september 2011 19:53

Tror vår lilla plutt börjar bli sjuk :( han är snuvig, varm, gnällig och vaknar av att han inte riktigt får bra luft. Min lilla älskling... Hoppas på att han är lite bättre imorrn.


Idag tog vi vagnen för att utforska nya områden. Turen föll på Lindeborg. Vilket fint område. Jag har faktiskt trott att det området har varit i stil med Lindängen. Men gojjde så fel jag hade. Tittade även förbi förskolan som ligger där, har ju med det bland våra val, och det såg verkligen kanon ut. När jag pratar med kommunen nästa vecka så ska jag flytta upp det till plats nr 2 på vår lista.


mamma skickade lite bilder till mig för ett tag sen som hon tog när hon hälsade på oss. :) vår solstråle

   

han har förövrigt slutat med napp. sådär bara för typ 1 vecka sen. vill absolut inte ha den. spottar ut den och kastar iväg den. inte ens på nätterna. så vi trugar inte. bara bra ju. så länge han inte börjar med fingrarna, för då trugar jag hellre nappen. :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kim - 9 juni 2013 19:35

Även om bröllopet kanske egentligen är rätt långt borta just nu så känns det ändå väldigt nära. Av ngn anledning så känner jag mig stressad. ha ha. Men bara för att jag är en sådan planerare tror jag. De tär mkt som måste ordnas och jag vill få ordni...

Av Kim - 19 maj 2013 13:02


Alltså jag veeeet. Det är sjuuukt (gud vad fjortis det lät) längesedan jag va här inne. Vet inte ens om någon bryr sig egentligen. Och jag har nog faktiskt inget att skylla på mer än att det har varit väldigt mycket. Ellioth har varit väldigt väldigt...

Av Kim - 20 november 2012 19:35


japp... detta är min son det... min smarta son... och bortse nu från röran. höll på att storstäda den dagen :)   ...

Av Kim - 12 november 2012 18:58

Usch hujedamej. Igår började det. Till slut låg hela familjen i magsjuka. Till å med lille Ellioth. Annars är d ju rätt ovanligt att så små får det. Men å andra sidan. Det är ovanligt att barn under 2 år får halsfluss. Ludvig fick det 2 ggr på 2 måna...

Av Kim - 7 november 2012 20:54

Jag förstår inte hur han orkar? Ludvig alltså. Han tar musten ur mig. Han har så jävla mkt energi samtidigt som han är så jävla trött. Han har ju slutat vila lunch här hemma helt. Har han inte gjort på över 1 månad. Inte för att inte vi vill. Nej då....

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards