This Is My Life

Direktlänk till inlägg 18 mars 2007

Smirnoff Ice

Av Kim - 18 mars 2007 17:19

Nyss hemkommen från GT och Maxi... fick dra ut till svärmor å käka lite mat, är så fattiga å matlösa ;) Sen fick vi dra till Maxi å handla mat för våra bonuscheckar och massvis med pantflaskor.. Så förhoppningsvis klarar vi oss denna veckan. Gud vad jag längtar tills lönen kommer på fredag :DIgår kväll va man ju först på kalas å sen ute i stan. Drog till B&B och där va Smirnoff Ice folk på besök. Fick rabatt på smirnoff och så fick man ble stajlad och modellfotograferad.. Jag å annelie skulle ju givetvis vara med om detta.. Tog varsitt på oss själva å sen på oss tillsammans.. haha, jag är ingen fotomänniska... Ser hemsk ut på fotografierna, så det är ingen modellkvalité på mig inte... Men Andy tyckte dom blev jättebra å då är jag nöjd :D Sen drog man hem ganska tidigt... Va inte så kul ute sen längre, å så började det regna.. hutter... Andy är i garaget nu igen. som vanligt... lite tråkigt, men är man tillsammans med någon som absolut inte kan sitta still länge så är det bara å vänja sig, å det har jag gjort nu.. Kan va ganska skönt å vara ensam lite också.. Ska träffa Fredde sen så det ska bli kul... Blir ju inget BingoLotto för mig idag, har ju inte ens pengar till att köpa en lott... GAHHH, pengar kom in nu!!!!Storstädade hela lägenheten idag å diskade.. fan va skönt att ha det gjort... va ett bra tag sen, här va dammråttor överallt å lite till... så idag har jag varit duktig =) känner mig himla duktig också ska jag säga... Nej om man ska spela lite nintendo nu i väntan på Fredde... Hoppas ni andra har haft en trevlig helg. Nu ser jag framemot morgondagen så man träffar sina underbara vänner på jobbet och vår utbildare. Hon är så enormt härlig å skön... Fast dock, OM, snöovädret som härjar hemma i Skåne kommer hit, då blir det mindre kul å köra imorrn bitti.. Hoppas det stannar där nere, inget ment familjen men jag vill INTE ha hit det här. Här är ju rena sommarvädret nu å jag vill att det ska förbli så :DDu är vackrast

 
 
Lisa

Lisa

18 mars 2007 21:03

Grattis!! Gött att du klarade det! Vad var det för nått du klarade=)
Puss och Kram!

http://litelisa.spaces.live.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kim - 9 juni 2013 19:35

Även om bröllopet kanske egentligen är rätt långt borta just nu så känns det ändå väldigt nära. Av ngn anledning så känner jag mig stressad. ha ha. Men bara för att jag är en sådan planerare tror jag. De tär mkt som måste ordnas och jag vill få ordni...

Av Kim - 19 maj 2013 13:02


Alltså jag veeeet. Det är sjuuukt (gud vad fjortis det lät) längesedan jag va här inne. Vet inte ens om någon bryr sig egentligen. Och jag har nog faktiskt inget att skylla på mer än att det har varit väldigt mycket. Ellioth har varit väldigt väldigt...

Av Kim - 20 november 2012 19:35


japp... detta är min son det... min smarta son... och bortse nu från röran. höll på att storstäda den dagen :)   ...

Av Kim - 12 november 2012 18:58

Usch hujedamej. Igår började det. Till slut låg hela familjen i magsjuka. Till å med lille Ellioth. Annars är d ju rätt ovanligt att så små får det. Men å andra sidan. Det är ovanligt att barn under 2 år får halsfluss. Ludvig fick det 2 ggr på 2 måna...

Av Kim - 7 november 2012 20:54

Jag förstår inte hur han orkar? Ludvig alltså. Han tar musten ur mig. Han har så jävla mkt energi samtidigt som han är så jävla trött. Han har ju slutat vila lunch här hemma helt. Har han inte gjort på över 1 månad. Inte för att inte vi vill. Nej då....

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards