This Is My Life

Alla inlägg under mars 2007

Av Kim - 15 mars 2007 18:03

precis hemkommen. trött som en lärka och huvudet hänger fortfarande inte med... plugg plugg plugg.. det är verkligen skitkul, men fan va nervös jag är inför morgondagens prov... hoppas och ber till gud att jag klarar det... hade tävling idag =) jag vann igen... woohoo.. hade en god fajt med Emil, men jag tog hem det... vann en skiva till =) den är riktigt bra me... faktiskt :Dusch va trött jag är. funderar på vad jag ska äta... lutar nog åt nudlar & vitlöksbröd... andy är hos familjen för att äta, hans bror kom hem från Norge inatt. Men jag måste ju plugga så jag har inte tid att flänga runder ngn stanns alls... till helgen blir det 20 års fest hos Eskil.. Meeeeeeeeeeen har stora funderingar på att inte dricka på lördag, med tanke på att min kropp fortfarande kämpar med min förkylning... Även om min utb. säger att det blir bra efter lite sprit :) så tror jag nog att jag kanske avstår iaf... Ska dock in till stan under dagen å beställa nya glasögon, får ju två till priset av ett och köpa present till Eskil... har ju inte råd att köpa något åt mig själv, får ju bajslön denna månaden. Inte kul alls... *suckar* men nästa månad blir desto goare då =) får tänka så... Nej nu ska papperna fram, hjärnan ska vässas å munnen ska fyllas med mad... du är bäst

Av Kim - 14 mars 2007 18:21

Så härligt väder... drivade him från jobbet, kom ut från väg 117, solen gassade, lassemannen va i cdspelaren, glasögonen på näsan och bara drömde sig bort.. gyyd va jag längtar till sommaren... :) alla känslorna i mig pirrade på en & samma gång.. så underbart... å när man kom hem så slängde man sig om mannens hals å bara kramades ;) som nu för övrigt har stuckit till garaget :(Hade prov idag :) 3 fel bara =) weiii... håller fortfarande topp procenten i klassen... känns skönt, men är så otroligt nervös för slutprovet på fredag.. men längtar så jävla mycket till man kommer ut i drift =)anneli & eskil kommer hit sen, ska spela lite nintendo64... brum brumsaknar er där hemma.. mycket... du är vackrast

Av Kim - 12 mars 2007 13:45

Halsen stor om en basketboll. Huvudet värker som om någon stoppat in en stereo i den och spelar på högsta volym. Febern ger utslag och näsan rinner.. Kul? NEJ! missar en dag i utbildningen och så är det så härligt väder ute... *suckar*Idag firar jag å min underbara älskling ett år tillsammans. Ett helt underbart år av många många kommande. Är fortfarande lika kär och anser fortfarande att han är världens underbaraste.. Han är mannen i mitt liv & hjärta... Mannen med STORT M! har aldrig träffat ngn annan som Andreas innan. Vill verkligen va med honom livet ut... han är allt för mig, och han är den som får mig att le. Älskar honom överallt annat och gör verkligen allt för honom. Det är han och jag.. och så ska det förbli!!! han är mitt allt och mitt bästa... Min underbara Andreas Roth... tack för att du finns min älskling...Kim + Andreas = sant

Av Kim - 8 mars 2007 19:15

Hade ytterligare ett prov idag.. Håller fortfarande topp procenten i klassen :)Just nu luktar det Bacon från stekpannan å pasta från kastrullen. Andy är i garaget å fixar bilen, ska träna på lördag... Själv ska man med svärmor, svärmors syster och svärmors systerbarn :) till Helsingör på lördag. ska bli så mysigt =)EMELIE gumman.. saknar dig också... å detsamma för dig.. du är en underbar vän och jag saknar dig absolut mest av alla alla alla alla vänner här på jorden.. Flytta hit? :) här finns lekland till bebisen :) älskar dig

Av Kim - 1 mars 2007 18:02

Idag har jag tagit samtal samtidigt som jag knappat :) Skitstolt är jag, får mycket kredd och beröm av min utbildare... är så jävla kul att va där.. känns som om man är tillbaka i skolan. Det är så jävla roligt att lära sig nya grejjor... å speciellt när det går bra också :) Är så glad... Skåne i helgen :D weiiii... du är vackrast

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards