This Is My Life

Alla inlägg under april 2008

Av Kim - 17 april 2008 11:49

Jag är ngt jätte trött idag.. Gick upp vid tio, lagade wok och ris som jag ska ha med på jobbet och sen gjorde vid mig...


Igår när jag och Andreas satt och kollade gamla foton på datorn så hittade jag ett foto från november förra året, bara precis ngn vecka efter jag gick med i viktväktarna.. ngt rundare då i ansiktet


Ni ser.. jag till vänster och kolla på fotona nedan =)


jag till höger =)


Tada :)


Visst ser man skillnad i ansikte och armar och axelparti... Det är ju fan om det inte gör det med tanke på att jag gått ner mer än 8 kilo... så då så :)


Synd bara att jag inte har ngt stående före foto.. hade varit kul å se.. men tyckte inte om kameran då...


snart kommer Andy och snart ska jag dra till jobbet... Tävling i Borås på Lördag.. =) andys första detta år... nu håller vi tummarna


xoxo

Av Kim - 16 april 2008 11:14

Det hör oftast till vanligheterna att Sofie eller Andreas ringer och väcker mig vid nio-tio tiden.. men idag när Sofie ringde klockan nio så va Kim redan uppe =) Tvätt tid idag, och ska fixa en grej till Andreas till tävlingen och laga mat till Andreas.. idag är jag pigg och uppe. Och det hör INTE till vanligheterna... ha ha


Jo givet ska jag vara fin till 3:e me =) Men frissan här uppe hade ingen tid tidigare än 5:e :( så ska nog höra med Frida =)


Så enormt superhärligt sommarväder idag... Blir så lycklig. varmt och skönt :)


have a nice day..


xoxo

Av Kim - 14 april 2008 20:12

Nejdå pappy... men den 5:e har jag tid hos frissan ;) Och efter det ser jag ju annorlunda ut :) givet är det rockfest den 3:e.. by the way. kanske fixa tid hos Frida? :)


Men jag har skrivit fel dag på ngt annat nedan såg jag. Reunion är den 14 juni. inte april. det sägs att jag skrivit fel =)


trött, tröttare, tröttast


går sjukt bra på jobbet för att vara första heltid sen olyckshändelsen. har världens bästa chefer och kollegor... thanks...



Av Kim - 14 april 2008 15:36

Trött, så trött. snark. hel dag idag.


Har bokat tid till frissan nu. Den 5 maj kommer Kim se väldigt annorlunda ut :) Men förhoppningsvis väldigt snygg:)


Va på viktväktarna idag. -0,7 kg. 6 hg till och jag gått ner 9 kilo :) jag är glad.


Hade väldigt trevlig i helgen. Tack så mycket.


xoxo

Av Kim - 11 april 2008 13:54

Klockan fem kommer Patsy och hämtar mig... då åker vi ner till skaune =) träffa pappsen ikväll och imorrn party.. Älsklingen ska stanna hemma för han måste fixa bilen eftersom det är tävling näsa helg... i Borås :)


va ute igår med tre från jobbet och tog en öl. väldigt trevligt sällskap :) synd bara att jag var tvungen att gå hem så tidigt för att jag skulle upp så tidigt... men men... kommer fler gånger...


näst sista avsnittet av dawsons om en timme.. huga... hur ska jag klara mig utan dom om dagarna...


Längtar till jag har min kamera i min hand, med värsta objektiven =) me like...


ha en trevlig helg.. det ska jag


xoxo

Av Kim - 10 april 2008 10:57

Den 14 april ska jag till Stenhuset i Östanau för Reunion med alla nior som gick ut Göingeskolan 1998... hade delade känslor hur det kommer bli... men det ska nog bli väldigt kul... faktiskt...


Ett foto från katalogen 1998... så tiny och smal man var. mitten raden 4:e från vänster. That´s me =)


Ska jobba kväll idag. sen imorrn ska jag träffa chefens kompis som ska göra ngt med min handled med ngn maskin... får se hur det blir...


i helgen blir det Broby =) mys med pappi imorrn och på lördag fest hos Dan och Emma.. ska bli sjukt kul...


xoxo



Av Kim - 9 april 2008 19:09


1. Åtminstone  2 personer i världen älskar Dig så mycket att de skulle dö för Din  skull.


2. Åtminstone  15 personer älskar Dig på något sätt.


3. Den enda  anledningen till att någon hatar Dig, är att de skulle vilja

vara precis som  Du.


4. Ett leende  från Dig kan ge lycka till vem som helst, även om  de inte känner Dig.


5. Varenda  kväll tänker någon på Dig innan den somnar.


6. Du betyder  allt för någon.


7. Om det inte vore för Dig, skulle någon inte leva  nu.


8. Du är  speciell och unik.


9. Någon som  Du inte ens vet existerar, älskar Dig.


10. När Du  gjort ditt livs största misstag, kommer det något gott ur detta  .


11. När Du  tror att hela världen vänt ryggen åt Dig, titta en gång till,

det är  troligtvis Du som vänt världen ryggen.


12. När Du  tror att Du inte har den minsta chans att få som Du vill, får Du det inte  heller. Men om Du tror på Dig sjäv, får du Exakt som Du ville, förr eller  senare.


13. Kom alltid  ihåg komplimanger Du fått, glöm alla otäcka  gliringar.


14. Tala alltid om vad Du tycker om folk till dem. De mår mycket bättre, om de vet.


15. Om Du har  en underbar bästa vän, ta Dig tid att låta vännen veta att denne är  underbar.


Av Kim - 8 april 2008 19:37

Vill verkligen köpa min kamera nu.... NU! inte sen utan NU!!!... det är ju nu jag vill använda den, nu jag vill ta foton.. NU... Hmpff...



Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards