This Is My Life

Alla inlägg under april 2008

Av Kim - 23 april 2008 16:25

Ett sådant här jag har inget att göra test =)


0. Vad är klockan?

15.24

1. Vad heter du?

Kim Stolpe

2. Vad kallas du?

Lillerik, bobby, fabrorn, Magnus, Isak - kärt barn har många namn :o)

3. Vad vill du bli kallad?

Kim funkar...

4. Födelsedatum?

9 september

5. Stjärntecken?

jungfru

6. Lunar?

ha ha, ja... PowerByLillerik.. ha ha

7. Msn?

Ja.

8. Helgon?

Nej.

9. Vart bor du?

Halmstad

10. Vad har du för mobil?

MotorOla. grön sådan ;)

11. Har du en egen dator?

ja. laptop

12. Vem är din/dina bästisar?

min familj och mina få vänner jag har. Hellre få och bra än många som inte bryr sig

13. Har du något husdjur?

Nope.

14. Vad ska du göra i sommar?

jobba, gå på folkracetävlingar, umgås med dom jag trivs me

15. Favoritfärg?

Svart, Rött, Rosa

16. Turnummer?

6

17. Vad älskar du mest?

Min familj, min sambo, mina vänner.

18. Intressen?

motorsport, fotografera, blogga

19. Musiksmak?

Lyssnar på det mesta faktiskt :)

20. Favoritband/artist?

lassemannen, takida, metallica

21. Namnsdag?

20 mars.

22. Vad skulle du vilja heta?

Idunia :)

23. Vad heter du på din msn just nu?

Kim

24. Hur många online?

ingen aning, har inte den igång,

25. Vem är din 15:onde online?

ingen aning, har inte den igång,

26. Vem har du blockat?

ingen aning

27. Hur många olika grupper har du?

ingen aning, har inte den igång,

28. Har du några olästa mejl på hotmail?

vet inte

29. Har du några nya kommentarer på bdb?

Nej.

30. Isf hur många?

Har inga nya för dagen.

31. Hur ser din drömkille/drömtjej ut?

Som min underbara sambo =)

32. Beskriv ditt hår?

Längre än axlarna, brunt. Rakt

33. Har du några piercingar/tatueringar?

Ja, piercing i underläppen, och en massa tatueringar

34. Vart skulle du bo om du fick välja?

Oj, ingen aning.

35. Bor du i lägenhet eller villa?

Lägenhet, centralt

36. Vilken färg är snyggast på kläder?

Svart, vitt, rött

37. Vad har du på dig?

Jeans, svart ballonglinne

38. Har du något i håret just nu?

En klämma, hårspray och skum

39. Vad har du gjort idag?

Vaknade vid 08.00 La in första tvätt, sen va jag ute och gick 40 minuter. Fortsatt tvätta, duscha, lagat mat, fixat till mig och gått till jobbet där jag sitter nu.

41. Hur mår du just nu?

Vet inte ritkigt faktiskt, lite depp, fast vet inte varför. Trött...

42. Hur brukar du annars må?

Oftast bra.

43. Är du sjuk?

Njaj. Har ju ett kattbett i handleden :)

44. Har du ont nånstans?

Handleden och ryggen

45. Har du gått till tandläkaren detta året?

Ha ha.. nej, inte på typ dom senaste 4 åren... Kanske dags snart?

46. Vad heter din mamma?

Ann-Sofie

47. Har du några syskon?

En lillebror och två stora systrar

48. Vilket är ditt favoritdjur?

Katt

49. Äter du ofta godis?

Nej!!

50. Vilket är ditt favoritgodis?

Ferrari bilar, Geisha choklad =)

51. Vad är det finaste som finns?

Ingen aning, finns mycket fint, beror helt på hur man definerar det.. Men ärlighet, kärlek och omtänksamhet

52. Vilken är din favoritdryck?

Pepsi Max - är totalt beroende

53. Vilket är ditt favorit tv-program?

House

54. Vilken är din favoritveckodag?

Fredag och lördag :)

55. Vem är din förebild?

Alltså, har nog ingen. Isf min mamma. Vill bli en bra mamma i framtiden, stark, modig och kunna laga bra mat :)

56. Vad är bäst med dig?

Omtänksam, ärlig, glad?

57. Har du några komplex?

Beror på hur man definierar. komplex för kropp? - mage, lår och röven. Komplex för hur jag är? - För omtänksam mot fel folk.

58. Hatar du någon just nu?

Jag tycker väldigt mycket mindre om vissa personer... Okej, jag hatar nog en. Vet att det är ett starkt ord men det passar bra för den personen.

59. Saknar du någon just nu?

Jaa!

60. Har du kysst en apa?

Definiera apa :)

61. Vilket husdjur skulle du vilja ha?

Katt, hund eller två marsvin

62. Är du allergisk mot något?

Nej faktiskt inte.

63. Har du ngt nytt gb-inlägg på bdb?

Nej.

64. Hur många bilder har du lagt ut?

Vet inte, under 100 tror jag. Ny på bdb :)

65. Vad har du valt för bild här ovan?

Ingen.

66. Vilket band är det sämsta som finns?

Ingen aning

67. Är du kär?

JA! :)

68. Isåfall i vem?

Min underbara sambo Andreas

69. Vad är din civilstatus?

Sambo

70. Vad har du för sexuell läggning?

Hetro

71. Är du homofob?

Absolut inte.

72. Är du medlem på någon annan sida än bilddagboken?

Jaa

73. Isåfall vilken/vilka?

Lunar, (veeet) bloggagratis och FaceBook

74. Vilket är det fulaste tjejnamnet?

Typ ngt fult ihopkokande dubbelnamn kanske?

75. Vilket är det fulaste killnamnet?

Typ ngt fult ihopkokande dubbelnamn kanske?

76. Har du varit hos frisören det här året?

Japp, tog ut min hårförlängning och blev klippt. Ska dit den 5 maj igen för en permanent :)

77. Använder du nagellack?

Genomskinligt just nu, annars oftast svart eller rött

78. Har du persienner, gardiner eller rullgardin i ditt fönster?

Inte på mitt sovrum. Men i TV-rummet.

79. Har du eget rum?

Ja.

80. Har du en dubbelsäng?

Japp.. 160 cm bred =)

81. Har du en egen platt tv?

Nej.

82. När flyttade du senast?

För typ två månader sen kanske när vi flyttade tillbaka till lägenheten efter att den blivit nyrenoverad.

83. Vilken stil har du?

Min egna

84. Vilken kändis skulle du vilja gifta dig med?

Ingen. Kändisbröllop går bara i tusen bitar. Vill gifta mig med min Andreas

85. Vilken kändistjej har snyggast kropp?

Oj. Jessica Alba, Kat Von D, hon i Ugly Betty - America heter hon va?, massa många olika. Hon i Greys me, vad fan heter hon. Hon den blonda svinsnygga

86. Vilken kändiskille har snyggast kropp?

Finns för många..

87. Skulle du kunna tänka dig att bli prostituerad?

Gud nej, fan vad äckligt! Aldrig!

88. Har du hoppat studsmatta det här året?

Nej, det har ju nyss blivit vår :P

89. Vilken är den godaste frukten?

Vattenmelon

90. Äter du grönsaker varje dag?

Jajamensan

91. Dricker du så mycket vatten som man ska?

Ja det gör jag..

92. Är du underviktig, normalviktig eller överviktig?

Normalviktig

93. Hur lång är du?

159 cm

94. Är du nöjd med dig själv?

Vissa saker är jag mer nöjd med än med andra

95. Vad är du bra på?

Lyssna på folk, fotografera, förstå, vara kär

96. Har du en egen hemsida?

Räknas min bloggsida?

97. Är du medlem på den engelska bilddagboken?

Nej.

98. Hur gammal önskar du att du var?

Jag är i en bra ålder

99. Vad är klockan just nu?

15.54 (ringer mellanåt)

100. Är det jobbigt att svara på frågor?

Ja, och det är ännu jobbigare att veta att det är 200 frågor kvar!

101. Hur ser din dataskärm ut?

Som en vanlig dataskärm?

102. Har du städat idag?

Ja plockade undan lite

103. Har du varit ute idag?

Ja :)

104. Vem ringde du senast?

Någon jag hade ett bok me

105. Vad var du senast arg på?

Ett bok som inte svarade

106. Vad har du för status på msn just nu?

offline

107. Vad har du ätit idag?

wokade grönsaker, lite päremos och ett vv choklad. sammanlagt 4 points idag.

108. Önskar du att du var tjockare?

Ne, är ju på väg neråt.

109. Hur många hus har du bott i?

Mammas och pappas villa, Andreas föräldrars villa och vår lägenhet

110. Är du medlem på last.fm?

Nej

111. Lyssnar du på webradio?

Ibland.

112. Bäddar du sängen?

Japp, men har inget överkast, vill dock ha.

113. Har du lätt för att somna?

Nej.

114. Snarkar du?

Tror inte det, väldigt sällan isf

115. Vad har du för startsida?

Jobbets intranet

116. Har du ett sladdlöst tangentbord?

Nej.

117. Brukar du ha högtalare när du pratar i telefon?

Nej

118. Vad lyssnar du på just nu?

Calle i bakgrunden spelar lugna favoriter, gör han alltid.

119. Vad har du för ögonfärg?

Grönblåa

120. Vill du tatuera dig?

Ja vill göra massa mer :) måste bara ha ekonomi till det först.

121. Vad har du för visningsbild på msn?

Tror jag har en bild på mig och Patsy, men är inte säker

122. Vilka sidor/program är du inne på nu?

Jobbets Intranet

123. Laddar du olagligt ner musik?

Inga kommentarer.

124. Har du en egen ipod?

Nej.

125. Är du fet?

Ha ha, NEJ! lite mullig och kramgo :)

126. Vad önskar du dig i julklapp?

Ingen aning, är ju ett tag kvar till jul

127. Ska du köpa prada mobilen?

Nej!

128. Har du sett filmen linas kvällsbok?

Nej, inget intresse av att se den heller!

129. Är du emo?

Äh nej... Vad fan är EMO? fjortis stil eller?

130. Vad stör du dig på?

Lögner och skitsnack.

131. Vad är emo enligt dig?

Självmordbenägna, svartsminkade människor som tycker synd om sig själv och bara vill ha uppmärksamhet? Typ? Som typ ritar stjärnor i ansiktet.. Min jobbarkompis förklarar för mig. Because i dont know :)

132. Brukar du lyssna på hög musik?

Ibland :)

133. Vad gör du om dagarna?

Någon aktivitet. Simmar tisdag och torsdag. Går dom andra dagarna. Jobbar

134. Tycker du om popcorn?

Ja :)

135. Vilken är din favoritläsk?

Pepsi Max. Har vi inte haft denna frågan? Orkar inte kolla.

136. Vad är din favoriträtt?

Mammas mat :) och grillat

137. Vad tycker du om raggare?

Är en raggar dotter so I like it

138. Vad tycker du om punkare?

Har inget emot dom personligen, men gillar inte stilen.

139. Har du skurit dig nån gång?

....

140. Är du död?

Ja det är därför jag sitter och svarar på dessa frågor...

141. Är du osynlig?

Nej faktiskt inte...

142. Filar du naglarna?

Japp. - har ju långa =)

143. Har du fräknar?

Nej.

144. Har du posters på dina väggar?

Nej.

145. Vem är snyggast i My Chemical Romance?

Vet inte hur nån ser ut där.

146. Vem känner du som har haft mest mobiler?

Ha ha, nog jag :)

147. Vilket är ditt favoritämne ?

Går inte i skolan

148. Vilket ämne hatar du?

Går inte i skolan

149. Vilket ämne har du bäst betyg i?

Går inte i skolan

150. Vilket ämne har du sämst betyg i?

Går inte i skolan

151. Favoritstad?

Hatar städer, men Halmstad är fint nu på våren/sommaren.

152. Favorit loka?

Smultron & citron.

153. Cola eller cola light?

cola light

154. Älskar du din dator?

Ja

155. Är din dator bög?

Tror inte det.

156. Vad är ditt favoritplagg?

Har en svart tröja som jag älskar =)

157. Vilka affärer handlar du oftast i?

Beror på vad jag ska handla

158. Vart handlar du? (stad)

Halmstad, jobbigt att åka till ngn annan stad för att handla

159. Favorit tv-serie?

One Tree Hill, House...

160. Tycker du Top Model är roligt?

Intressant att kolla på.

161. Vilken är din favoritbok?

Jenna Jamesons självbiografi

162. Favoritfilm?

Alla romantiska komedier + x men triologin och Mortal Combat trologin

163. Vilken är den bästa musikgenren?

Idonknow. Raggarkultur, rockabilly, blandat?

164. Bada eller sola?

Både ock

165. Katt eller hund?

Katt

166. Åska eller sol?

Både... Åska är mys när man är två :)

167. Vinter eller sommar?

Både :)

168. Knarkar du?

No way!!!

169. Röker du?

Nej

170. Super du?

Super gör man när man är 14. Jag dricker ibland.

171. Äter du?

Klart!

172. Snusar du?

Nej har slutat :)

173. Röker vattenpipa?

Har aldrig testat

174. Är MER gott?

Ibland.

175. Tycker du om salt?

Ja, på rätt saker så...?

176. Har du kysst din egna spegelbild?

Tror inte det. Isf när man va enormt mycket yngre

177. Vad tänker du när du ser din spegelbild?

Oj... Hmmm.. att det inte syns att jag gått ner snart 9 kilo.

178. Ät en banan!

Nej points i banan.

179. Har du runkat nån gång?

Inte mig själv.

180. Använder du för mycket hårspray?

Nej.

181. Man ska borsta håret hundra gånger om dagen, gör du det?

Haha, nej verkligen inte!

182. Favoritsäng?

Vår

183. Har du en snopp?

Nej, haha!

184. Har du sovit i en säng på ett varuhus?

Nej, men det vore ju en upplevelse det också

185. Vill du ha sex just nu?

Nej inte direkt!

186. Har du baxat någon gång?

Nej?

187. Favoritmeny på donken?

Bic Mac utan ost! cola light.

188. Donken eller burger king?

Donken lätt!

189. Svart eller vitt?

Svart

190. Rosa eller grönt?

Rosa

191. Död eller levande?

Levande såklart!

192. Rädda joppe?

Va?

193. Tittar du på tv just nu?

Nej sitter på jobbet.

194. Skulle du kunna vara med i en porrfilm?

Alltså... kanske?

195. Favoritkaraktär i simpsons?

Homer. Tror jag =)

196. Skulle du kunna sjunga på allsång på skansen?

Haha, ja det hade ju varit kul :)

198. Skulle du vilja gifta dig med marilyn manson?

Nej!

199. Skulle du kunna tänka dig att ha sex med nån i blink-182?

Nej?

200. Städat eller stökigt?

Städat.

201. Bästa sexplatsen?

Utomhus

202. Favorit-halstablett?

Fisherman

203. Är du ofta sjuk?

Nej inte direkt. Men när jag väl blir det så blir jag det rejält.

204. Gillar du anonyma bevakare?

Nej verkligen inte!

205. Vågar du rapa högt inför andra?

Ja inför dom flesta.

206. Skriver du mer än 2 utropstecken?

Ibland.

207. Vad är klockan nu då?

16.16 - snart lunch

208. Vad är det för datum?

23 April

209. Vad ska du göra sen?

Jobba

210. Är du inne på msn nu?

Nej

211. Hur många har du blockat på din msn?

Men gud vad vi har upprepande frågor här...

212. Är nallar söta?

Ja :)

213. Är Rob söt?

Rob who??

214. Vart handlar du helst mat?

Maxi

215. Vilken är din favoritglass?

Magnum double.. Men gud vad många points.. och lakrits puck. - överlycklig att den är tillbaka =)

216. Hemmakväll eller fest?

Både och :)

217. Privat fest eller festa med folk på stan?

Både och här också :)

218. Ditt nordiska favoritland?

Sverige?!

219. Älva eller vampyr?

Älva

220. Gud eller djävulen?

Tror inte på Gud..

221. Vilken övernaturlig förmåga skulle du vilja ha?

Tankeläsare och kunna flyga

222. Hus eller lägenhet, vad väljer du?

Hus

223. Favoritgrönsak?

Melon - är det en grönsak?

224. Har du anorexia?

Nej!

225. Vem shoppar du helst med?

Har ingen specifik.

226. Räcker hundra kronor till mycket när du är inne på H&M?

Ne inte så mycket..

227. Hur vill du dö?

Vet inte, utan smärta iaf.

228. Skulle du vilja att det görs en sida för dig på lunarstorm när du dör?

Nej varför skulle det göra det?

229. Nedfryst, aska eller nedgrävd när du dör?

Ingen aning på denna fråga!

230. Är bilddagboken den bästa sidan som finns?

Nej, men en bra och kul sida :)

231. Hur ofta sitter du vid datorn?

Ofta, jobbar framför en data, privat också mycket

232. Har du klippt ditt eget hår?

Ja, brukar klippa luggen, mitt hår växer som ogräs

233. Har du gråtit efter att du varit hos frisören?

Nej faktiskt inte!

234. Favoritöl?

Corona

235. Vitt eller rött vin?

Vitt!

236. Öl eller vin?

Vin

237. Coca cola eller red bull?

Cola light

238. Vad ska man blanda vodkan med?

Red Bull

239. Havet eller sjön?

Havet

240. Favoritö?

Ingen?

241. Vem står dig närmast; mammsen eller pappsen?

Kan prata med både mamma och pappa om allt.

242. Vad klarar du dig inte utan?

Min familj, kärlek & mina vänner!

243. Behöver du mer kärlek?

Har nog så mycket som jag kan få =)

244. Blir du full varje helg?

Nej det blir jag inte.

245. Är du natt eller dagmänniska?

Lite olika det där.

246. Är du vampyr?

Inte sist jag kände efter

247. Har du varit med i något rollspel?

Ja

248. Favorit "the sims"-spel?

Spelar inte the sims

249. Festa eller festival?

Både och är roliga :)

250. Ska du på pride?

Nej.

251. Vill du det då?

Ja det skulle vara lite coolt :)

252. Är du transa?

Nej! Serious, vilka skumma frågor

253. Vad skulle du ändra på om du fick åka tillbaka i tiden?

Finns mkt man kan ändra på, men samtidigt hade jag inte velat ändra något, för då hade jag inte varit den person jag är idag eller suttit där jag sitter idag

254. Vad skulle du välja, åka framåt i tiden eller bakåt?

Inget av det :)

255. Barn eller vuxen?

Vuxen att umgås med, barn att busa med :)

256. När ska du flytta hemifrån?

Bor hemifrån

257. Eller har du redan gjort det?

Ja

258. Går du i kyrkan varje söndag?

Nej!

259. Svävar du på rosa moln varje fredagkväll?

Nepp

260. Har du piercat någon?

Ja en gammal klass kompis som skulle ha hål i näsan. Jonathan =)

261. Är du laglig?

Ja det är jag väl ?

262. Skulle du kunna tänka dig att skönhetsoperera dig?

Ja faktiskt.

263. Värsta musikstilen?

Opera och skit!

264. Resesätt du föredrar? (båt, bil osv.)

Bil är väl smidigast, buss om man bor i en stad ?

265. Är Britney en bra mamma?

Efter det man läser är hon inte bra, men tror inte på allt jag läser och väljer att inte svara alls på det för jag vet inte!

266. Vem är du mest lik i mumintrollet?

Inte den blekaste

267. Vilken skådespelare är hetast?

Finns många hetingar ;)

268. Tvättbräda eller ölmage?

Tvättbräda - men egentligen är jag inte för muskler

269. Vill du ha barn någon gång?

Ja, helt klart :)

270. Har du sjungit singstar nångång?

Japp... =)

271. Vilken är din favorit då?

Idonknow

272. Favorittparfym?

Har ingen speciell

273. Använder du deodorant?

Ja :D

274. Är du beroende av nånting?

Pepsi Max och kärlek

276. Favoritradiokanal?

Rix fm

277. Favoritbil?

Honda CRX

278. Vad tycker du om att helen sjöholm har legat på sverige toppen i över tre år?

Idonknow

279. Favoritförfattare?

Fan, kan inte komma på .. jo virginia andrews heter hon

280. Vad vill du bli när du blir stor?

Ja du... ville ju bli veterinär eller polis, men dom tågen har ju gått.. så visare, smalare och snyggare?

281. Favoritmodeexpert, olivia eller sofia båda från aftonbladet?

Bryr mig inte om modet

282. Senaste biofilm du såg?

Tror det var 1408

283. Skulle du torka dig med pengar om du hade flera miljoner?

Nej

284. Är du rik eller fattig?

Har mat på borden och räkningarna betalas alltid i tid

285. Vad tycker du om Beckham familjen?

No comment

286. Favoritsport?

Motorsport

287. Silvertåget eller kustpilen?

kustpilen

288. Har du sett filmen spökhistorier?

Nej!

289. Var den bra då?

Har inte sett den så jag vet inte

290. Vilken historia är läskigast?

Vet inte.

291. Har du långt hår?

Lite längre än till axlarna

292. Vill du ha längre/kortare?

Längre

293. Schlagernörd eller?

Nej

294. Kungafamilj eller president?

Ja du.. ?

295. Sämsta veckodagen?

Måndag

296. Har du en dålig hårdag idag?

Nej

297. Tror du på ett liv efter döden?

Tror det finns nå efter döden, men vet inte vad.

298. Är du politiskt intresserad?

nej inte direkt.

299. Är du rädd för att dö?

Ja, ibland kanske...

300. Vad är klockan nu då?

16.24




Av Kim - 23 april 2008 10:01

Gick upp lite över åtta. Slängde in en omgång tvätt och sen gick jag ut och gick en 40 min runda. Köpte mer tvättmedel, sköljmedel och pepsi max när jag ändå var ute =) så härligt att det är så varmt så tidigt på dagarna...


Nu har jag duschat och fixat mig. Woken fräser i pannan och potatismosen är snart färdig. Älskar wok :) 0 points... =)


ha en bra dag


xoxo

Av Kim - 22 april 2008 14:25

Idag ringde klockan 08.00 Det var bara att stiga upp och packa väskan. Kim va och solade och simmade. så underbart skönt va det... sen gick vi och åt lunch, madde va också me, sen shoppade lite solbrillor och sen upp till jobbet. det svider lite att man sitter inne en dag som denna.. men men...


imorrn ska man me upp tidigt och tvätta, sen på torsdag simning igen... =)


xoxo

Av Kim - 21 april 2008 10:54

Igår va det underbar vår... Va ute hos Gisela och Christer och åt middag, spelade crocket och kubb, som jag förövrigt är så kass på :), fotade, körde hundkoja och hade enormt trevligt... :)


Lika fint väder idag som igår :o) älskar det...


xoxo

Av Kim - 20 april 2008 11:14

Andys första folkracetävling i år igår =) Han slutade 2:a i A final.. är stolt =) och han har varit grymt nervös denna veckan, och för att inte tala om på tävlingen igår.. Oj... men allt slutade ju bra... =)


ska ut till svärföräldrarna nu, äta middag och sy in linnen till mig som blivit stora :) och ta lite foton, sola och mysa....


xoxo

Av Kim - 18 april 2008 18:28

Jag hatar verkligen Meknomen reklamen... men älskar verklige verkligen OKQ8 reklamen. ha ha, "ta den till en märkesbilverkstad sa hon, ja, jag gjorde ju inte det" hi hi, får ett gott skratt varje gång.. hi hi


Har gjort dagens goda gärning idag. Va ju som sagt på Maxi innan. Och när jag handlar så det värsta jag vet, och det är specielt sura gamla kärringar som gör det, så är det att stå i kasskön, kanske bara ha tre-fyra saker att inhandla och tantan framför har en hel jävla vagn och tittar ner i min korg ett antal gånger, men erbjuder INTE mig att få gå före då jag har så få grejor... Jag hatar verkligen det. Så när jag storhandlar och det står ngn bakom mig med en lite korg så låter jag alltid dom få gå före mig, det brukar inte hända så ofta för när jag storhandlar så gör även alla andra det, hata slåss med vagnar. Men iaf, idag när jag stod där i kön och det va min tur så kom det en tjej bakom mig i kassan, hade fyra grejor i sin korg. När jag erbjöd henne att få gå före mig blev hon helt chockad och kunde inte sluta tacka typ. Jag förstår verkligen inte varför inte fler kan vara lite trevliga och ta hänsyns. Anyhow. jag gjorde det idag iaf =)


Och nu har jag precis fått stordammsuga hela jävla lägenheten då det finns ett utsen ton massvis med tiny skalbaggar som vaggar rundor på väggar och golv... HATAR när sommaren precis anländer och man har fönstrena öppna. Då kommer dom jävlarna in och lägger ägg. Dom är så groteskt äckliga... usch..


nu är andy i garaget och lastar och jag ska se avsnitt 8 av säsong 7 med Scrubs.. älskar Scrubs :)


xoxo

Av Kim - 18 april 2008 13:16

Helt solig, varm och underbar fredag idag. Jag är rastlös och uttråkad. Ja, Andreas säger samma som er, VA? du kan aldrig vara rastlös ju... sedär, Kim kan chockera fortfarande... still going strong...


Snart, ungefär om 30 minuter, ska vi till min behandling för handleden och Andreas ska på undersökning. Sen dumpar Andy av mig på Maxi för att sedan köra till Jula, han hatar att handla på Maxi, han tycker bara om att handla sådant som är kul, typ hans bilgrejjor :) så då får väl jag handla ensam. Snäll flickvän, kanske lite för snäll? :S Sen ska Andreas till garaget, stackarn är helt stressad. Bilen har krånglat och Andreas ska ju köra första tävlingen imorrn. Hoppas att den håller sig snäll och lugn idag. Sen ikväll ska vi äta korvstroganoff och ris. Från början va det planerat Tacos, men d va inte Andy sugen på längre. Det tycker jag är konstigt eftersom han alltid vill ha det annars nästan.. Hmm. Själv hade jag velat grilla i det mysiga sommarvädret... det är nu jag vill bo i ett hus med stor trädgård :D


Idag är det så varmt och fint att jag till och med har kjol :) jepps


ha en underbart trevlig och rolig helg... =)


xoxo

Av Kim - 17 april 2008 13:05

av en slump fan jag denna bloggen..


http://must-be-thin.bloggagratis.se/


hur kan man ha ett sådant ideal? jag är glad att jag inte tänker i dom banorna iaf.

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards