This Is My Life

Alla inlägg den 1 januari 2008

Av Kim - 1 januari 2008 17:35

Nytt År :)


Inget speciellt nyårslöfte, bara vara vanliga Kim....


Mitt förra nyårslöfte höll jag faktiskt... jag slutade snusa förra året, även om det inte var precis efter nyår så slutade jag iaf 2007. Och det var mitt å Bobs löfte... Och det gick...


Gårkvällen var trevlig. Var hemma hos Annelie och Eskil. En allmänt jättelugn kväll. Andy var rejält förkyld och dålig... Men vi hade mysigt...


Imorrn ska man till Skåne :) Spela Mario Kart med Piffi =) Umgås med familj och bara mysa. Får passa på nu. För den 7:e börjar jag jobba juhe. skönt ska det bli. Speciellt å vara ledig varje fredag - söndag =)


Tack för ett underbart 2007. Nu ser man bara framemot vad 2008 har att erbjuda.

- nyrenoverad lägenhet

- ska bli marsvinsägare

- nytt jobb

- ska bli moster igen

- ta upp bekantskapen med en gammal vän

- och är fortfarande tillsammans med världens bästa :)


Du är älskad 

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards