This Is My Life

Alla inlägg den 5 januari 2008

Av Kim - 5 januari 2008 20:35

Pappi - jag ska bjuda på öl. Räcker det? =) Ska genast ändra datum i kalendern. Thanks for telling.


Idag är det blixthalka ute med underkylt regn. Vi fick ett ryck och skulle köra till IKEA för vi hade tråkigt. Vi kom till Båstad typ och där fick vi vända. Hade redan hunnit hända en olycka på motorvägen. Den hade nog ganska nyligen hänt för när vi va på väg för att vända mötte vi räddningspersonalen dit. Men bilen som låg sönder i diket hade fått hjälp. Så vi behövde ej stanna. Anyway, vi vände och körde hem igen. Körde inom Maxi och halkade rundor på parkeringen, det blåser så mycket så blåsten tryckte fram mig på den hala asfalten. haha


Nu har jag suttit över en timme och antecknat lite inför jobbet på måndag. fick några häften vi ska plugga på som jag gjort nu. det är jobbigt att skriva för hand när man har långa naglar... det gör lite ont då =) men det är kul att det känns som om man är i skolan igen. roligt att lära sig ngt nytt juhe.


knäcken tog slut igår. andy tyckte om dom. kan man baka knäck efter jul? =)


och nu snöar det hos oss =)


jag är glad



Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards