This Is My Life

Alla inlägg den 9 januari 2008

Av Kim - 9 januari 2008 21:00

Andreas va ute och luftade datorn innan... vi hade 236 kb/s innan, sen gick han ut för att kolla vad vi har i vår egentliga lägenhet... å nu har vi 7.2 mb/s istället.. datorn kände sig nog instängd :) så nu laddar den lite mer...


imorrn är sista dagen på jobbet för denna veckan.. mycket som cirkulerar just nu. Sen nästa vecka börjar vi med vårt ordinare skift, kvällspass :)


sitter och dricker te... som jag kokat med min vattenkokare jag fick av andreas :) och så köpte jag ju löste för ett tag sen. Har druckit miljoner koppar te idag :) men det gör en varm och så rensar det ur =)


Jag ska dra ner till simhallen sen så fort jag får pengar och så ska jag köpa halvårskort, för vi får pengar via ftg för friskvårdsbidrag... så drar jag det där... perfa när man börjar jobba på eftermiddagen så simmar man på förmiddagen, så är man pigg å fräsch när man kommer till jobbet. Är ju liksom inte alls långt ifrån... blir så bra träning, speciellt när man får det så billigt. nu när jag simmar är det så dyrt å köpa engångs...


Vill att bidraget ska komma nu... är så fattig... på ftg så tillämpar dom ju retroaktiv löning så jag får första lönen 25 februari.. låångt dit =)


och för övrigt skrev jag verkligen  ett jättelångt och bra blogg inlägg igår som ja va så nöjd me. Så hände sig internetet och det funkade inte på hela kvällen... blev lite smått arg...

baby blue

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards