This Is My Life

Alla inlägg den 4 januari 2008

Av Kim - 4 januari 2008 23:20

Jahap... köpte ju ny laptop i söndags. va överlycklig. men anade kanske att det va ngt som inte stämde.. det ville inte riktigt som jag ville. anyway. körde ner till mina föräldrar i broby i onsdags. tog med datorn och på vägen bytte jag mitt adsl till mobilt bredband. Kim va lycklig. för ett tag. nere i skåne skulle vi installera norton med licens. å då började jag misstänka att ngt va allvarligt fel. datorn ville inte ta emot norton. på kvällen dog min dator. hårddisken tog självmord. körde hem idag. in till onoff. förklarade att min dator levde i tre dagar. oj. fick ny dator. nu har jag kopplat in allt. mitt mobila bredband fungerar och norton är inne. woho


när jag va hemma hos mina föräldrar så snöade det. mycket snö kom :) Då va kim glaaad. Kim gick ut en runda i snön och tog fina snö bilder. lägger upp nga av dom här.  va nere hos Piffi me och spelade tv spel. mario kart på gamecube. vilka minnen. MINI MARIO =) kelade med två söta bebiskisar. glömde dock kameran med mig ner till Ida. dumma mig. anyhow.


nu sitter jag här och pratar med min gamla vän som jag tagit kontakt med igen =) och skickar bilder till syrran sen julas. andy är hos sin bror och spelar tvspel. grabbkväll=)


måndag börjar jag nya jobbet. ser verkligen framemot det.


ha en bra helg


du är så vacker

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards