This Is My Life

Alla inlägg den 1 november 2006

Av Kim - 1 november 2006 15:48

Jippi:) äntligen är snön här, gyyd va underbart. Det snöade så mycket imorse, plötsligt när man såg att det snöade så blev man inte så sne över att man körde till jobbet vid sex, utan det va helt plötsligt mysigt :) å till råga på allt så fick man sluta vid halv tolv idag, både jag å Maria, så vi drog en runda på EuroStop, jag handlade mysse på barnavdelningen, 6-8 år :) har så jävla litet huve =) å samtidigt som jag va där så passade jag på att köpa halsduk på samma avdelning :) är sååå sööööt i min vita mysse å halsduk :) stod fotomodell i snön me =) är så glaad idag... weiii.. å sen, stack vi hem till mig, fikade lite =) å sen ut på stan å vet ni vad? där köpte jag nya vantar :) tadaa, så nu kan kylan totalkomma :) fast får nog inhandla termo byxor om jag ska cykla/gå till jobbet hela vintern, blir nog kallt annars... ledig imorrn =)älskar snön :) älskar vintern:) ååh, d va så mysigt när man gick i stan, hur alla affärer dekorerar med julsaker. Längtar tills man kan ta en stadspromenad när det är första advent =) weiii... saknar er

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2006 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards