This Is My Life

Alla inlägg den 11 november 2006

Av Kim - 11 november 2006 16:43

jag är så trött...skulle upp typ aptidigt imorse... tror ni man har fått ngn sömn inatt?? nej då... först ringde svågern mitt i natten å sen va d nga fulla fjortisbrudar som ryckte i dörren inatt som hade festat på ovanvåningen... varför?? gahhh... å har jobbat hela dagen, har precis kommit hem.. ska duscha sen ska man hem till svärföräldrarna och äta middag å försöka le utan å somna... är helt orklös, å förkylningen börjar komma tillbaka... ORKA!!andy är i Varberg å kollar på bil.. undrar om han köper den :) jag sa att han va tvungen att göra det så jag har bil till jobbet imorrn, för det går ingen buss så tidigt å jag vill inte bli sjukare så jag vill inte cykla till jobbet så tidigt imorrn bitti... men alla ni andra som inte jobbar i helgen.. hoppas ni har det bra iaf :)saknar er

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2006 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards