This Is My Life

Alla inlägg den 7 november 2006

Av Kim - 7 november 2006 14:57

okej, har varit och hämtat snöslungan i Skottorp nu, men pappi, jag är inte frisk.. jag lovar :) öronen skriker av smärta, huvet likaså. Halsen är stor och röd och kroppen vill inte gå... tror jag har hjärtklappningar också... hojja... ska krypa ner i Piffis sköna soffa och vila bort mig.. saknar min man ngt så fruktansvärt mycket... va konstigt att man ändå kan sakna ngn så när man vet att man ses imorrn igen. Kom igen Kim, det är ju bara en natt... jaaa, men en natt för mycket??fick kramas med pappa, mamma, piffi, lillebror å MoDo idag :) å imorrn ska man hem... hem till min man, hem till vår lägenhet... han kanske kan puss mig frisk? för jag måste verkligen jobba på torsdag, har inte råd och vara hemma. jag vill jobba... men orkar jag? tacos ikväll... Piffi tar hand om mig... Älskling - saknar dig så enormt mycket...

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2006 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards