This Is My Life

Alla inlägg den 27 november 2006

Av Kim - 27 november 2006 16:07

va i skåneland i helgen. ute och spelade biljard i lördags med piffi, sara, Jim och så klart min man=) sov i hässleholm, sen söndagen spenderade man med sina syskonbarn och min underbara vän Emelie. den enda tjejkompisen från Skåne som saknar mig, som hör av sig, som ringer och mejlar. som bryr sig helt enkelt. skönt att man har ngn kvar iaf. men nu märker man vilka som är ens riktiga kompisar. idag har man jobbat, har nästan precis kommit hem. satt på ugnen, ska äte lite bullar nu när andy kommer hem, sen ska han t garaget och jag ska städa.. sen ikväll ska vi äta pannakakor=) weiii... det va mysigt att träffa er alla, tack för helgen=)har världens bästa pojkvän:)

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2006 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards