This Is My Life

Alla inlägg den 9 november 2006

Av Kim - 9 november 2006 10:53

fortfarande lite suk :( men ingen feber, fast öronen gör fortfarande ont... suck.. men ringde jobbet och sa att jag kommer imorrn.. måste jobba helgen, får panik å va hemma... körde ju ner till Skåne i tisdags, va ju tvungen att lämna Dräparn :( kommer verkligen sakna henne nu i vinter... hojja.. men får bussa å cykla :) TACK PAPPA FÖR ATT JAG FÅTT LÅNA HENNE!!!!!! du är så snäll :) älskar dig... iaf, när jag va nere så sov jag hos Ida, hon fick ta hand om mig när jag va sjuk... alla va typ sjuka hemma me... det är så jobbigt :( så jag å Ida åt tacos å massa skräpmat, - men min skiftledare säger att man får göra det när man är sjuk:) - å så tittade vi på massvis med serier hela kvällen:) Ugly Betty va sååå bra... sen runt elva tolv tiden kom Sara hem... snackade lite, sen somnade Kim... va helt död, å hade så ont... å igår så skulle man köra hem, men först körde man inom Jim å hälsade, han fyllde ju 20 i tisdags. Så spelade vi Guldgrisen :) sen körde vi hem till Broby å hälsade på mamma, pappa, MoDo å lillebror:) ville inte åka hem, ville va i Broby lite längre... men jag har mitt underbara liv här uppe... hos min underbara man... Iaf, sen tog man den lilla bilen med ögonen :) Saras bil å körde upp till Halmstad... gyyd va det ösregnade, så jag sa att dom fick sova här uppe, ville inte låta dom köra hem i mörker å ösregn. Å nu har dom precis kört hem... Det va så mysigt å va borta, för gyyd va jag längtade efter Andreas, det kändes precis som i början av vårt förhållande när jag fortfarande bodde hemma, när man längtade så mycket tills man fick träffa honom... Man va nykär när man kom hem till honom:) å han hade känt likadan längtan, så det är nog bra att jag kan köra hem lite ibland så man får längta så riktigt efter varandra :) bilder på min tripp finns nedan:)tack Piffi å Sara för jag fick sova hos er... Har världens bästa Sambo...

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2006 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards