This Is My Life

Alla inlägg under december 2008

Av Kim - 11 december 2008 18:15

Fan vad tiden går fort. Redan torsdagkväll. Känns som om det bara är måndag. Imorgon bitti ska jag och Marika stå pigga och glada på Österskans här i Halmstad och bjuda på glögg och pepparkakor 06.30 Vi kommer vara frusna och trötta. Men ska bli väldigt kul och mysigt =)


Sen efter det ska vi åka lite buss och kolla olika linjer. Sen ska jag köra till Linda =) Äntligen... :) ska bli så kul


andy ska ut på julfest med jobbet. Lite orolig faktiskt med tanke på hur det slutade förra året. :S



Av Kim - 10 december 2008 21:35

Även om jag nu inte blir så bra framför kameran, så är jag iaf grymt så jävla bra bakom kamera. Satte ihop nga av de bästa foton jag tagit i år. Finns fler men valde ut nga få. Kolla in på länken. Kommentera gärna.


http://kimstolpe.bilddagboken.se/p/dayview.html?directlink=1&t=1228950001&id=305157476



Av Kim - 10 december 2008 18:47

Hemkommen och matad. Eller ja. Hemkommen, affären, spisen, disken och nu soffan. som sagt, det lär inte bli ändring. fast andy va hur duktig som helst igår. Jag somnade i sängen runt 18.00 och då diskade han och torkade heeeeela köket :) Min prins...


alltså ärligt. Jag hatar verkligen min mage. varför kan jag inte bara få en platt platt platt platt mage. helvete. inget funkar. magen försvinner inte. andra ställen försvinner. men aldrig magen. varför fick jag en sådan jävla dum mage. för helvete mage. bli platt. suck.


andy är hos sin bror som kom hem från Norge inatt. jag ska komma ikapp lite på beverly avsnitten. oth och nya 90210 har tydligen säsongsuppehåll i USA så jag får la titta på gamla avsnitt tills dom kommer igen. gah...


och förresten. jag tycker verkligen apmycket om mitt jobb :) jag huttrat eller muttrar inte ett dugg över att gå upp efter fem och göra vid sig och sätta sig på ett tåg innan sju. jag ler =)

Av Kim - 10 december 2008 06:30

Godmorgon...


sitter och försöker tvinga i mig en macka... går sådär men måste... Har lagt över lite musik på min Mp3. Ska borsta bissingarna och sedan gå mot tåget...


till mitt jobb :)


Ha en bra dag...

Av Kim - 9 december 2008 17:24

Jag är så glad och tacksam över mitt nya jobb. Jag älskar att ständigt få lära mig något nytt. Att få vara bland folk igen. Att känna mig social. Jag är så glad och tacksam. Och perfekt med pendlingen me. Sen är det ju ännu mer perfekt när jag ska börja i butiken. Ser framemot det så enormt mycket :D


På fredag ska jag till Linda :) Älsko ska på julfest med jobbet sen blir det nog att han drar till Jönköping på Luciaracet. Sen på lördag kommer jag hem igen och då ska vi till Nunni på kalas :)


Nej en soppa nu. Är så hungrig. Men känner mig så svullen så det blir bara ngt litet.



Av Kim - 9 december 2008 06:36

Godmorgon :)


Nu ska jag snart bege mig till tåget :) Vad skönt det är att få sova om nätterna. Annars har jag alltid bara legat och vridit på mig eftersom jag inte är ett dugg trött när Andy måste lägga sig. Men nu sover jag som en stock :)


ha en bra dag 

Av Kim - 8 december 2008 18:25

Idag började man pendla till jobbet. Eftersom vi är i Falkenberg under tiden vi har utbildning så sparar vi pengar på det. Så jävla skönt och bekvämt. Slippa sitta och anstränga sig i bilen utan man kan sitta och lyssna på sin Mp3 och varva ner. Speciellt när man har så nära till stationerna så :)


Idag har vi fått komma in i det ena systemet vi ska använda. Allt är så roligt. Och nytt. Älskar att lära mig nya saker, som jag givetvis då är intresserad av =) Och framförallt är det kul att ha ngt att göra om dagarna. Att gå upp tidigt och komma hem nu efter jobbet och vara seg och trött =) Gjorde mat direkt när jag kom hem med till oss. För det lär man ju inte komma ifrån iaf.. hi hi


Jag är superglad...

Av Kim - 7 december 2008 19:13

Nu sitter jag med färg i håret =) Kim ska bli snygg igen i sitt hår. Ganska glest med tanke på utväxt.


Har varit ute och gått en runda. Och dessförinnan gjorde ajg potatismos, sallad, hollandeisås och stekt hokifilé. Mumma :)



Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards