This Is My Life

Alla inlägg under december 2008

Av Kim - 4 december 2008 18:39

Detta fick jag idag av min underbara älskling för att jag nådde mitt mål när jag gick ner och att jag inte gav upp :) Älskar min man =)

Av Kim - 4 december 2008 18:25

En kvinna som kör för fort blir stoppad av polisen...


Polisen: Ni körde alldeles för fort.

Kvinnan: Oh, jag förstår.

P: Kan jag få se körkortet?

K: Jag skulle gärna visa er det men jag har inget.

P: Har ni inget körkort?

K: Nej jag har förlorat det fyra gånger för rattfylla.

P: Kan jag få se registreringsbeviset?

K: Tyvärr inte.

P: Varför inte?

K: Jag har stulit bilen.

P: Stulit den?

K: Ja, och jag har dödat ägaren och styckat honom i bitar.

P: Vad har ni gjort sa ni?

K: Delarna av honom ligger i plastpåsar i bagageutrymmet, ifall ni vill kolla.


Polisen tittar på kvinnan, backar långsamt därifrån, och ringer efter förstärkning. Inom några minuter kommer ytterligare fem polisbilar, och en annan polis närmar sig med dragen pistol.


Polis 2: Kan ni kliva ur bilen?

Kvinnan: Är det något problem?

P2: Min kollega har berättat att ni har stulit den här bilen och mördat ägaren.

Kvinnan: Mördat ägaren?

P2: Ja, kan ni vara så snäll och öppna bagaget?


Kvinnan öppnar luckan, men där finns ingenting.


P2: Är det här er bil?

K: Naturligtvis, här är registreringsbeviset.

P2: Min kollega säger också att ni inte har något körkort.


Kvinnan tar fram handväskan, tar upp sin plånbok och räcker sedan över körkortet.


P2: Jag måste medge att jag är konfunderad. Min kollega har berättat att ni inte har något körkort, inget registreringsbevis, att ni har stulit bilen och att ni har mördat ägaren.

K: Jaha, och snart påstår han väl att jag körde för fort också?


:)


Av Kim - 4 december 2008 06:50

för det känns som om jag är död död död... Hujja, när vänjer man sig vid mornarna när man haft sovmorgon ett år? För på IF så började man inte förrän vid förmiddagen och sen har jag varit mellan två jobb :) Men jag kommer nog in i det. Men magen är glad iaf, den får ju frukost. :) Nej nu ska man borsta tänderna och bege sig. Måste stanna och köpa tuggummi :)


Skål

Av Kim - 3 december 2008 19:07

så känns d just nu... trött i huvudet. trött i kroppen. fullpackad med information... och jag kan typ snart allt om öresundståget...


va kul och få träffa tjejen jag ska ha butiken ihop med. + dom två andra som ska ha butiken i varberg. alla var väldigt trevliga. ett härligt gäng :)


mina ögon blöder....


men jag är glad =) för jag har fått ett jobb :D

Av Kim - 3 december 2008 06:25

Nu sitter man här. Förväntansfull. Nervös. Glad. Ivrig. Trött. Upp strax efter fem imorse. In i duschen. Göra vid sig. Äta frukost med älsklingen för första gången på aplänge (sover annars gott vid denna tid). Nu funderar jag på att klä på mig och sen bege mig strax efter 7.


Undrar hur mycket det kommer snurra i mitt huvud ikväll. Det brukar bli mest information den första dagen. Oj oj oj... :)


Have a nice day

Av Kim - 2 december 2008 10:21

Fick jag. Imorse. Kl 09.41 då ringde dom:) jag fick jobbet... WOHO!!! nga 100 meter från min lgh bara =) utbildning börjar imorgon =) jag är så lycklig och glad. ÄNTLIGEN.... fan va skönt.... tack :)


Idag blir en glad dag =)

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards