This Is My Life

Alla inlägg den 1 februari 2008

Av Kim - 1 februari 2008 16:03

Ja, åter igen till kult. Blir ju påmind en hel del om det när man bor i GT och har tv4 guld :) Dr Quinn. HA. kvinnan som räddade allt och alla, men snea leendet och bästa mannen. gud vad man älskade den serien. ä det för att man växer upp och "mognar" till och inser att det är väldigt patetiskt allting. Precis som Baywatch. och VIP. oh my god... jag veeet, har inget liv... nu när mn bara spenderar sina dagar nerbäddade i soffan och dricker te och kollar på tv, så kan man för fan alla reklam jinglar utan till. jag är som när jag bodde hemma :)


Tacos ikväl.. Andreas kommer hem sent. Ska till en skrot och hämta en ruta, och där blir han alltid länge :S


längtar hem till Skåne. Får dra ner dit snart. annars vankas ju 8 mars. men det är för långt dit.


Jag är fortfarande kass, undrar vad fan det är för virus jag har fått i mig.


ha en bra helg


xoxo

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards